خرید بیمه بدنه ماشین + بیمه قسطی ۱۲ ماه بدون سود

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید.

 استثنا در بخشش جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث

با توجه به اینکه جریمه دیرکرد قابل بخشش نیست، صرفاً در یک حالت است که جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث را میتوان مشمول بخشیدگی قرار داد ، آن هم فقط وقتی است که در زمانیکه پایان بیمه نامه شخص ثالث سررسید شده باشد، خودرو در پارکینگ نیروی انتظامی بوده باشد.

در اینصورت مالک خودرو میتواند با ارائه مجوز رفع توقیف ، به شرکت بیمه گر ، در تمدید بیمه نامه قبلی و صدور بیمه نامه شخص ثالث جدید، مبلغ جریمه دیرکرد شما بخشیده خواهد شد.

دریافت خسارت در حوادث مختصر و جزیی

در تصادفات جزئی و مختصر نیازیه به کروکی پلیس نخواهد بود. اما تعریف حوادث مختصر و جزئی چیست؟ باید گفت کلیه تصادفاتی خسارتهای مالی به بار آمده کمتر از حداقل پوشش مالی بیمه نامه شخص ثالث باشد ، در زمره خسارات و حوادث مختصر و جزئی محسوب میگردند بعیارت دیگر در سال ۱۴۰۰ سوانحی که کمتر از ۱۶ میلیون تومان خسارت مالی به بار اورده باشند در زمره حوادث جزئی و مختصر محسوب میگردد، که در این اذعان کرد که در حوادث جزئی و مختصر برای دریافت خسارت از شرکت بیمه گر ، نیازی به دریافت کروکی پلیس نمی باشد و هردوطرف مقصر و زیاندیده ضمن مراجعه و ارائه مدارک خود به شرکت بیمه خودروی مقصر حادثه، میتوانند در خصوص دریافت خسارت خود اقدام نمایند.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:    شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *