خرید بیمه ثالث + بیمه در اقساط ۱۲ ماه بدون پیش پرداخت

 

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث اینجا را کلیک نمایید.

 

تاثیر سوابق رانندگی بر روی حق بیمه شخص ثالث چیست

در قانون جدید بیمه شخص ثالث که در سال  ۱۴۰۰ ابلاغ شد، هنگام صدور بیمه نامه شخص ثالث ، در محاسبه قیمت بیمه نامه ،  علاوه بر مشخصات خودرو نیز سوابق رانندگی بیمه گزار بر قیمت حق بیمه تاثیرگذار خواهد بود.

در قانون جدید بیمه شخص ثالث با توجه به راننده محور شدن بیمه شخص ثالث ، صدور بیمه نامه شخص ثالث براساس راننده امکان پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است که در مراحل بعدی امکان دارد تغییراتی بشرح زیر انجام شود که هنوز فرآیندهای اجرایی ان ایجاد نشده است بدین صورت که مبلغ حق بیمه با توجه به ویژگیهای راننده که بعنوان بیمه گزار در بیمه نامه شخص ثالث ثبت میگردد،ملاک محاسبات قرار میگیرد؛ بعبارت دیگر بجای توجه به سوابق رانندگی و پلاک خودرو، ویژگیهای راننده ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

اهمیت اجرای این قانون وقتی روشن میگردد که متوجه گردید که اگر خودرویی دچار سانحه رانندگی شود، تصادف کند، پرداخت خساراتی که توسط شرکت بیمه گر انجام میشود به صاحب پلاک وسیله نقلیه منتسب میگردد ولی با اجرای این قانون سوابق خسارات پرداختی به عهده راننده مقصر حادثه، منتسب میگردد و صاحب پلاک در این خصوص از مجازاتهای احتمالی ، در امان خواهد بود.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *