خرید ثالث + بیمه از دم قسط ۱۲ ماه + بیمه بدون پیش پرداخت

 

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث اینجا را کلیک نمایید.

 

فرانشیز بیمه شخص ثالث

عمده تصادفات رانندگی ناشی از سهل انگاری و بی توجهی راننده به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ایجاد میگردد، در اینموارد به دلیل عدم توجه به قوانین راهنمای و رانندگی ، اولین کاری که پلیس انجام میدهد ، چریمه کردن راننده است، حال جای سوال است که برخورد قانون شخص ثالث با راننده متخلف یا شرکت بیمه در بیمه شخص ثالث چیست.

در قانون شخص ذکر شده که در موقع بروز خسارت، شرکت بیمه خسارتهای وارده به افراد زیان دیده را جبران میکند، و از راننده مقصرحادثه، مبلغی را دریافت میکند، این مبلغ بستگی به این بستگی دارد که راننده مسبب حادثه بار چندم است که با انجام تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی باعث شده که سوانح رانندگی پیش آید.

اگر راننده مسبب حادثه برای اولین بار مرتکب تخلف از قوانین راهنمایی رانندگی شده باشد و باعث بروز خسارت شده باشد، باید معادل دو و نیم درصد (۵ / ۲ %) از کل خساراتی که به شرکت بیمه وارد کرده را بپردازد.

اگر راننده مسبب حادثه برای دومین بار مرتکب تخلف از قوانین راهنمایی رانندگی شده باشد و باعث شده باشد که خسارتی بروز کرده باشد، باید معادل ۵ درصد از کل خساراتی که به شرکت بیمه وارد کرده است را بپردازد.

اگر راننده مسبب حادثه برای سومین بار مرتکب تخلف از قوانین راهنمایی رانندگی شده باشد و باعث شده باشد که خسارتی بروز کرده باشد، باید معادل ۱۰ درصد از کل خساراتی که به شرکت بیمه وارد کرده است را پرداخت نماید.بپردازد.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *