خرید غیرحضوری شخص ثالث + بیمه تمام قسط + بدون پیش پرداخت

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید

خودروهای متعادف و نا متعارف

وقتی در خیابان حرکت میکنید شاهد تردد خودروهای گران قیمتی خواهید بود که قیمت هرکدام از انها بیش از یک میلیارد تومان است. واقعیت امر این است که قیمت هریک از این خودروها بیش از سرمایه کل زندگی برخی اقشار جامعه است. بعنوان مثال قیمت یک آینه خودروی پورشه از قیمت خودروی پراید بیشتر است.

حال تصور کنید که خودروی پراید با این وسیله تصادف نماید، آیا مالک خودروی پریاد تمام زندگی خود را بفروشد، باز هم میتواند خسارت این خودرو را پرداخت نماید؟ جواب این سوال کاملا مشخص است،

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای خودروهای غیرمتعارف (خودروهای لوکس – خودروهای لاکچری) قانونی را اجرا کرد که در آن مالک خودروهای غیرمتعارف را ملزم کرده تا ضمن دریافت کردن بیمه بدنه برای خودروهای خویش، در هنگام بروز تصادفاتی که خودشان مقصر نیستند، خسارتهای خود را از محل بیمه بدنه خویش دریافت نمایند.
در راستای حمایت از اقشار متوسط و ضعیف جامعه ، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی اقدامی شجاعانه انجام داد و طی بخشنامه ای به کلیه شرکتهای سراسر کشور وضعیت پرداخت خسارت خودروهای لوکس را مشخص نمود و اعلام نمود که هر خودرویی که در زمان حادث شدن سوانح رانندگی، ارزش روز آنها بیش از نصف دیه ماههای جرام یک انسان باشد، خودروی غیرمتعارف و اگر کمتر از آن باشد، خودروی متعارف محسوب میگردد که خودروهای غیرمتعارف جهت برخورداری از پوششهای مالی بالاتر ، باید الزاما بیمه بدنه داشته باشند.

  جهت خرید بیمه ارزان با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *