نوبت دهی بیمارستان بقیت الله + دریافت نوبت اینترنتی بیمارستان بقیه الله

نوبت دهی بیمارستان بقیت الله ، دریافت نوبت اینترنتی بیمارستان بقیه الله

بیمارستان بقیت الله علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به نیروهای مسلح ، امروز با ۴۰ مرکز یا شرکت بیمه طرف‌ قرارداد می باشد و بیمه‌گزاران آن مراکز می توانند از خدمات بهداشتی ، درمانی ، تخصصی و فوق تخصصی بهره‌مند ‌گردند .

این مرکز علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ، به واسطه داشتن فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و تحقیقاتی قابل توجه خود با سایر مراکز مهم علمی و پژوهشی کشور تعاملات علمی و پژوهشی داشته و به تربیت‌ نیروهای متخصص و فوق تخصصی علوم پزشکی می‌پردازد .

بنای فیزیکی این مرکز به صورت ۳ یال به هم پیوسته در ۱۶ طبقه متمرکز شده و دارای اتاق عمل مجهز و در حدود ۵۰۰ پزشک که به فعالیت درمانی مشغول می باشند .

بیمارستان دارای یک درمانگاه مجهز می باشد و این مرکز فوق تخصصی در حال حاضر دارای ۵۷ بخش بستری است که علاوه بر بیماران بستری دارای درمانگاه بزرگی است که به واسطه تنوع و تعدد متخصصین و فوق تخصص ها روزانه به بیماران سرپایی خدمات بهداشتی درمانی ارائه می گردد .

 بیمارستان  دارای بخش های پاراکلینیکی مجهز می باشد که وجود بخش های پاتولوژی ، MRI ، سی تی اسکن ، پزشکی هسته ای ، سونوگرافی ، آنژیوگرافی قلبی و آنژیوگرافی مغزی مرکز را از سایر مراکز متمایز می کند و روزانه هزاران بیمار از خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی مرکز بهره می گیرند .

در این مرکز به جهت رفاه بیشتر مراجعین ۴ شبکه تلویزیون داخلی برای آرامش و رفاه حال مراجعین در نظر گرفته شده است که مادامی که در بیمارستان هستند از برنامه های متنوع آن در بیمارستان و درمانگاه بهره می برند . مجموعه خدماتی در باشگاه آموزش بیماران برای کلیه بیماران در طبقه همکف بیمارستان قرار گرفته که جهت آموزش بیماران تجهیز شده و از غنای کیفی و کمی ویژه ای برخوردار است .

لازم به  یادآوری است که تمام تلاش مسئولین و پرسنل زحمتکش این مجموعه به این نکته معطوف  است که مراجعه کنند گان  بیمارستان در محیطی آرام ، امن ، با حفظ ارزش های اسلامی ،  رعایت منشور حقوق بیماران ، با برخورد بر پایه تکریم ارباب رجوع و احترام متقابل فضایی را مهیا نماید تا بیماران بدون هیچ گونه دغدغه و مسئله آزار دهنده ای فقط و فقط به فکر درمان خویش باشند و انشاء الله با رضایت کامل از این مجموعه خارج شوند . به امید سلامتی همه بیمارن گرامی .

تلفن رزرو نوبت : ۰۲۱۸۵۵۵۴

برای دریافت نوبت به صورت اینترنتی لطفا اینجا کلیک کنید.

شرکت خدمات بیمه ای سایبان امن کوثر در خدمت شماست .

جهت استعلام قیمت و صدور بیمه نامه به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *