بهترین بیمه بدنه خودرو + بیمه بدون پیش پرداخت در ۱۲ ماه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خریدبهترین بیمه بدنه به صورت  قسطی بدون پیش پرداخت و سود با ما تماس بگیرید.

تخفیف شرکتهای بیمه

ابتدا باید توجه کنید که بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ابتدای هر سال میزان حداکثر و حداقل مبالغ مربوط به حق بیمه شخص ثالث را مشخص میکند. شرکتهای بیمه گر صادر کننده بیمه ثالث براساس میزان و سطح خدماتی که ارائه میدهند و همچنین با توجه به سیاستها و خط مشی های خود ، می توانند مبالغ دریافتی از بیمه گزاران خود را بایت حق بیمه شخص ثالث مشخص نمایند ، ولی در مجموع تخفیفهایی که در نظر میگیرند نباید از حداقل و کف مبلغ اعلام شده توسط بیمه مرکزی ، کمتر باشد.

 قیمت بیمه شخص ثالث در شرکتهای مختلف بیمه گر دارای تفائت چندانی نمیباشد؛ اما شرکتهای بیمه گر برای جلب رضایت بیمه گزاران خویش ، سیاستها و خط مشی های خاصی را دنبال میکنند.

مدت اعتبار بیمه نامه ها برای بیمه شخص ثالث

مدت اعتبار بیمه نامه شخص ثالث به درخواست بیم گزار بستگی دارد، از چند روز تا یک سال میتواند متغیر باشد. به همین دلیل است که در برخی از شرکتها ، بیمه شخص ثالث بصورت روزشمار فروخته میشود.

خرید بیمه نامه شخص ثالث یکساله برای بیمه گزاران مقرون به صرفه تر است، چون برای شرکتهای بیمه گر ، بیمه های شخص ثالث کوتاه مدت از سطح ریسک بالاتری برخوردار امی باشد و هزینه یک بیمه نامه سه ماهه ، به میزان هزینه یک چهارم بیمه نامه یکساله نیست.
توجه داشته باشید که خرید دو بیمه نامه شش ماهه یا چهار فقره بیمه نامه سه ماهه، در صورتی با هم چمع میشوند و یکسال سابقه محسوب میگردند که بین آنها حتی یک روز وقفه زمانی ایجاد نشده باشد و تاخیر دیرکرد برای تمدید بیمه نامه در یکسال مذکور وجود نداشته باشد.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثرتجربه کنید.

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *