بیمه بدنه اتومبیل + خرید بیمه بدون سود + بیمه از دم قسط ۱۲ ماه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید بیمه بدنه اتومبیل بدون پیش پرداخت و سود با ما تماس بگیرید.

تعهدات مالی شرکت بیمه 

اگر بخواهیم بصورت ریشه ای به تعهدات مالی شرکتهای بیمه گر صادر کننده بیمه شخص ثالث نگاه کنیم، باید بگوییم که حداقل تعهدات مالی مندرج در بیمه نامه شخص ثالث به میزان یک چهلم (دو وینیم درصد) دیه کامل (دیه یک انسان در ماههای حرام) می باشد. مبلغ دیه هم در انتهای هر سال براساس نرخ اعلامی که قوه قضاییه اعلام مینماید، قابل دسترسی است.

با توجه به اینکه در اسفندماه سال ۱۳۹۹ قوه قضاییه ایران ، مبلغ نرخ دیه هر فرد در ماههای عاری (غیرحرام) را با افزایش ۵ / ۴۵ درصدی نسبت به سال گذشته ، به میزان ۴۴۰ میلیون تومان اعلام نمود، دیه هر انسان در ماه حرام (ذی الحجه و ذی القعده و رجب و مجرم) را به مبلغ ۶۴۰ میلیون تومان مشخص کرد.

بعبارتی باید گفت که اگر در اثر سانحه رانندگی ، شخصی فوت نماید ، دیه شخص متوفی بطور کامل محاسبه میگردد و مبلغ ۶۴۰ میلیون تومان غرامت فوت به وراث قانونی وی قابل پرداخت می باشد و اگر در ماههای غیر حرام (عدای) فوت کند نیز مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان غرامت به ولی دم یا وراث قانونی متوفی تعلق میگیرد.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، حداقل تعهد مالی مندرج در بیمه نامه شخص ثالث به میزان ۲/۵ درصد دیه کامل می باشد یعنی ۲/۵ درصد از ۶۴۰ میلیون تومان ، معادل ۱۶ میلیون تومان بعنوان کف تعهد مالی شرکت های ییمه گر در صدور بیمه نامه شخص ثالث است.
در این مورد خاص به بیمه گزاران عزیزتاکید میگردد که سقف پوشش مالی خودروی خود را تاحد ممکن افزایش دهید،درغیراینصورت در حوادثی که منحر به ایجاد خسارتهای مالی شده ، شرکت بیمه گر بیش از ۱۶ میلیون تومان را پرداخت نخواهد کرد و در اصل ، شما با پرداخت کمی حق بیمه ، تعهد بسیار بالایی را به شرکت بیمه گر خود ، انتقال داده اید.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:

شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *