بیمه اقساطی خودرو + بیمه ثالث بدون سود + بیمه در اقساط ۱۲ ماه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

جهت خرید انواع بیمه قسطی بدون سود و پیش پرداخت با ما تماس بگیرید.

تغییرات انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث در قانون جدید ببمه در آبان ۱۴۰۰

باید توجه داشته باشید که علت اصلی صدور قانون جدید بیمه شخص ثالث ، این بود که تعدا زیادی از فروشندگان خودروها ، از شرایط و قوانین انتقال بیمه شخص ثالث اطلاعی نداشتند و بدون اینکه بدانند ،بصورت ناخواسته کلیه تخفیفهای بیمه نامه شخص ثالث خود را به ، به مالک جدید خودرو منتقل میکردند.

اما مشکلی که برای مالک قبلی بعد از انتقال سند مالکیت پیش میامد این بود که ، این امر برای فروشنده یک خسارت بحساب میامد و اگر او برای بازپس گیری تخفیف بیمه اش در این زمان میخواست اقدامی کند، هیچ راه قانونی برایش وجود نداشت.

علاوه بر موارد فوق ، قانونگذار ، نگاه تشویقی به بیمه گزاران و رانندگان قانونمند داشته و با یک تخلفی که راننده مرتکب شده و منجر به حادثه ای گشته باشد، تخفیفات مندرج در بیمه نامه شخص ثالث او از بین نمی رود، همچنین یک راننده بدسابقه و متخلف ، با خرید خودروهای مختلفی از تخفیفات تشویقی بیمه نامه شخص ثالث یک راننده قانونمند که مالک قبلی آن خورو بوده ، برخودرار شود

براساس قانون جدید بیمه شخص ثالث که در آبان ماه سال ۱۴۰۰ از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد، هرگاه شخصی تخفیفات عدم خسارت مندرج در بیمه نامه شخص ثالث خود را به شخص دیگری که از زمره بستگان درجه یک خودش محسوب نگردد، منتقل نماید ، مرتکب جرم شده و مجرم شناخته میگردد.

در قانون مذکور پیش بینی شده که در صورتیکه مالک خودروی دارای تخفیفات عدم خسارت بیمه نامه شخص ثالث ، فوت نماید، تخفیفات مندرج در بیمه نامه شخص ثالث متوفی به بیمه نامه شخص ثالث وارث یا یکی از وراق قانونی و یا نماینده قانونی وی ، منتقل میشود.

روش انتقال تخفیف به بیمه شخص ثالث

  • انتقال تخفیف عدم خسارت بیمه نامه شخص ثالث به خودروی صفر کیلومتر امکان پذیر نمی باشد.

  • انتقال تخفیف عدم خسارت بیمه نامه شخص ثالث به اعضای درجه یک مالک خودرو امکان پذیر است (پدر / مادر / همسر / فرزندان) 

  • انتقال تخفیف عدم خسارت بیمه نامه شخص ثالث باید حتما از خودروی کارکرده و فرسوده به خودری جدید منتقل گردد.

  • انتقال تخفیف عدم خسارت بیمه نامه شخص ثالث از خودرویی که متعلق به شخصیتهای حقوقی به خودروی دیگری که از زمره اموال همان شرکت با همان کاربری باشد ، امکان پذیر است.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ماتجربه کنید:

شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *