خرید بیمه ارزان + بیمه آتش سوزی قسطی

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید.

 

پوششهای تکمیلی  بیمه آتش سوزی

برخی پوششهای تکیملی هستند که از خیلی خاص هستند و بیمه گزاران برحسب شرایط و موقعیت جغرافیایی خود می توانند پرخطرترین آنها را انتخاب کنند:

-ریزش سقف ناشی از سنگینی برف

در فصل زمستان که بارش برف سنگین باعث ریزش سقف ساختمان و بناهای بیمه شده میگردد، این پوشش برای جبران اینگونه خسارات در نظر گرفته شده است.

-ریزش و رانش و فروکش کردن زمین

با توجه به خشکسالیهای عدیده ای که گریبان کشور را گرفته ، در بسیاری از مناطق کشور خسارتهایی به اموال و داراییهای افراد وارد میشود که بعلت نشست زمین می باشند. عللهای مختلفی برای این مورد متصور است از قبیل: تأثیرات خاک ، ایجاد تغییرات در سطوح آبهای زیرزمینی ، ریزشهای متوالی باران، امواج جزر و مدی دریاها و سایر مسائلی از این قبیل که ریشه در مسائل زمین شناختی دارند.

-هزینه پاکسازی و برداشت ضایعات

همانطور که میدانید در تمام سوانح و آتش سوزیها و حوادث ، بطور معمول بعد از سانحه نیاز به پاکسازی و جمع کردن ضایعات کاملا محسوس است که در این پوشش تا سقف ۲۰ درصد سرمایه بیمه شده ، برای این امر در نظر گرفته شده است.

-انفجار ظروف تحت فشار صنعتی

این پوشش فقط جهت انفجارات مربوط به دیگها و ظروف تحت فشار صنعتی در نظر گرفته شده که معمولا دیگها و ظروف تحت فشار در اثر حادثه ، دچار تخریب یا ترکیدگی یا تغییر فرم میگردند.

-اسکان موقت

عمدتا ساختمانهایی که دچار حریق میگردند، بطور معمول بعد آتش سوزی، قابل سکونت نیستند که در این پوشش هزینه اجراه و اسکان موقت شخص بیمه گذار بعلت وقوع خطرات اصلی رار پرداخت میکند.

-نشت دستگاه آب افشان

-برخورد اجسام خارجی به ساختمان

سقوط هواپیما و هلیکوپتر یا قطعات آنها

 موارد متعددی رویت شده که به اموال و ساختمان اشخاص خسارت وارد شده که بصورت مستقیم ناشی از سقوط قطعات هواپیما یا قطعات هلی کوپتر و یا سقوط هلی کوپتر و هواپیما بوده است. این پوشش جهت جبران مالی این خسارات می باشد. نکته مهم در این پوشش، میزان فاصله مورد بیمه شده تا فرودگاه است.

                          جهت خرید قسطی بیمه ثالث با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶        ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶          ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *