بیمه بدنه + بیمه ثالث تمام قسط ۱۲ ماه + بیمه بدنه بدون پیش پرداخت

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

فرانشیز و پوششهای بیمه بدنه – پوشش شکست شیشه به تنهایی

در موارد بسیاری دیده شده که بعللی غیر از حوادث اصلی درج شده در بیمه بدنه ، شیشه های خودرو دچار شکستگی میگردند که میتواند به دلیل گرمای زیاد ، سرمای شدید، تجمع بخارات آب و گازها در داخل خودرو ، اختلاف فشار بین داخل کابین و هوای آزاد و سایر عواملی از این دست باشد، که در این صورت ممکن است فقط شیشه خودرو دچار شکستگی شود و بقیه قسمتهای خودرو ، سالم بوده و هیچ خسارتی به ان وارد نشده است.

این پوشش با پرداخت مبلغ اندکی بعنوان حق بیمه اضافه ، خریداری میگردد، در مقابل شکست شیشه بدون برخورد اجسام یا اشیای خارجی ، شیشه های خودرو را در مقابل حوادث گوناگون ایمن می نمایید. بطور معمول این پوشش دارای ۱۰ درصد فرانشیز می باشد.

فرانشیز و پوششهای بیمه بدنه – پوشش ترانزیت

بسیاری از موارد مشاهده شده که راننده خودرو قصد دارد با وسیله نقلیه بیمه شده ، در خارج از سرحدات ایران سفر نماید. در صورت ایجاد خسارتی در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور ایران ، پوششهای بیمه بدنه فقط در صورتی قابل ارائه است که این پوشش از قبل از وقوع خسارت خریداری شده باشد و در متن بیمه نامه صادره قابل مشاهده باشد، در غیر اینصورت شرکت بیمه گر در مقابل پرداخت خسارت به سوانح و خطرات ایجاد شده برای وسیله نقلیه در خارج از کشور ، هیچ تعهدی ندارد.

         * اساساً موضوع سرقت (کلی / جزئی) در این پوشش موضوعیتی ندارد.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *