بیمه بدنه خودرو + بیمه بدون سود + بیمه قسطی ۱۲ ماه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

دریافت خسارت بیمه بدنه در حادثه تصادفاتی که مقصر نبودید!!

بطور معمول در تصادفات رانندگی ، بیمه شخص ثالث راننده مقصر حادثه ، جبران خسارت مالی دیگران را مینماید. حال شرایطی را در نظر بگیرید که تعهد مالی بیمه نامه شخص ثالث خودروی مقصر حادثه از میزان خسارت مالی وارد شده به خودروی زیاندیده کمتر باشد، دو حالت وجود دارد که زیاندیده میتواند از بیمه بدنه خودش استفاده کند:

حالت اول: میزان خسارت مالی وارد شده به خودروی آسیب دیده ، بیشتر از سقف پوشش مالی بیمه شخص ثالث خودروی مسبب حادثه باشد،و زیان دیده دارای بیمه بدنه باشد؛ در این حالت زیاندیده میتواند کسری تعهد مالی بیمه شخص ثالث خودروی مسبب حادثه را از شرکت صادرکننده بیمه بدنه خود دریافت کند که در نهایت شرکت بیمه ، این مبلغ را اقساطی از راننده مقصر حادثه دریافت خواهد کرد.

لازم است بدانید که علیرغم استفاده شما از بیمه بدنه خودروی خود ، تخفیفات عدم خسارت مشا از بین نمی رود و از ارزش سرمایه بیمه شده ، کم نخواهد شد زیرا برای بیمه گزار از  پوشش ریکاوری  استفاده گشته است.

حالت دوم: خسارت وارد شده به خودروی زیان‌دیده بیشتر از پوشش مالی بیمه شخص ثالث خودروی مقصر باشد و خودروی زیان‌دیده بیمه بدنه نداشته باشد؛ که در این حالت شورای حل اختلاف است که تکلیف مانده مبلغ خسارت را مشخص میکند.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *