بیمه بدنه ماشین+ بیمه ثالث بدون پیش پرداخت + بیمه قسطی ۱۲ ماه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

دریافت خسارت بیمه بدنه در حادثه تصادف (راننده مقصر حادثه و متواری شدن مقصر)

 در حادثه تصادف راننده بیمه‌گذار مقصر شناخته شود.

اگر تصادفی پیش آید و راننده مسبب حادثه آسیبهای وارد شده به افراد ثالث را از طریق بیمه شخص ثالث خویش جبران نموده باشد،و راننده مقصر حادثه ، دارای خسارت مالی نیز باشد، و برای خودروی خویش قبل از بروز سانحه فوق ، بیمه بدنه دریافت کرده باشد، خسارتهای وارد شده به خودرویش از طریق بیمه بدنه آن خودرو میتواند جبران خسرات نماید.

بدیهی است که در صورت فقدان بیمه بدنه ، شرکت بیمه گر هیچ تعهدی در خصوص جبران خسارت خودروی خسارت دیده نخواهد داشت و پرداخت تمامی خساراتهای مالی خودرو مقصر حادثه بر عهده راننده مسبب حادثه است.

 در سانحه رانندگی، راننده خودروی مقصر از صحنه تصادف متواری شده باشد

در صورتیکه خودروی شما که دارای بیمه بدنه باشد، در مکانی در حالت پاک بوده باشد و خودروی دیگری با آن تصادف نموده و از محل متواری شده باشد، در این حالت خودروی شما مشمول دریافت خسارت از بیمه بدنه می باشد. 

باید توجه کنید که در این حالتها اگر از بیمه بدنه خود برای تمیر و بازسازی خودروی خود استفاده نمایید ، برخلاف بیمه شخص ثالث که فقط بخشی از تخفیفات عدم خسارت شما از بین میرفت ، درهنگام استفاده از بیمه بدنه ، تمام تخفیفات سنواتی مربوط به  عدم خسارت ، از بین میرود نیز سرمایه بیمه شده شما هم با کاهش قیمت مواجه خواهد شد. پس در هنگام استفاده از بیمه بدنه ، صرفه اقتصادی آن را در نظر بگیرید.

 *اگر راننده مقصر که با خودروی شما تصادف کرده شناسایی شود، شما میتوانید با مراجعه به شرکت بیمه گر خود، تخفیفات و سرمایه بیمه نامه خود را به حالت قبل از تصادف برگردانید.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را باماتجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *