بیمه شخص ثالث خودرو + بیمه با قسط ۱۲ ماه بدون سود

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث اینجا را کلیک نمایید.

بیمه اقساطی بدون پیش پرداخت و سود

کاربری خودرو:

با عنایت به اینکه سطح ریسک و میزان خطر در شرکتهای بیمه گر ، از مهم ترین پارامترهای تعیین کننده برای مبلغ حق بیمه می باشد، نوع کاربری خودرو مشخص کننده میزان خطر و سطح ریسک آن خودرو در معرض خطرات و حوادث و سوانح رانندگی می باشد، بعبارت دیگر میتوان گفت خودروهایی که دارای تردد زیادی باشند، به همان نسبت سطح ریسک و میزان خطر بالاتری برایشان متصور است. در واقع نوع کاربری خودرو ، نشاندهنده میزان تقبل ریسک و هزینه های آن ریسک ، توسط  که شرکت بیمه گر در صورت بروز سوانح و حوادث رانندگی میباشد.

بعنوان مثال خودری سواری با کاربری تاکسی که از سطح تردد و میزان خطر بالایی برخوردا است ، دارای حق بیمه بالاتری به میزان بیست درصد (۲۰%) از همان خودرو سواری با کاربری شخصی است. یا اینکه خودروهای سواری که دارای کاربری آموزش راهنمایی و رانندگی دارند دارای میزان خطر و ریسک به میزان پانزده درصد (۱۵%) بالاتری نسبت به همان خودرو سواری با کاربری شخصی می باشد، پس حق بیمه خودروهای سواری با کاربری آموزش راهنمایی و رانندگی ، به همان میزان حق بیمه آنها از خودروهای سواری با کاربری شخصی بالاتر است.

لازم به ذکر است که کابریهای دیگری مانند بارکش و سازمانی و آمبولانس وسایر کاربریهای مجاز تعریف شده که هرکدام دارای شرایط خاص به خود می باشند.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *