بیمه عمر و سرمایه گذاری + دریافت وام

مزایا و فواید بیمه عمر و سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری با سود مشارکت و هم چنین سود تضمینی

در این رشته بیمه ای ، اساسا سودی که بصورت ثابت و اصلی به سرمایه شما تعلق میگیرد را ، سود تضمینی می نامند.  که مقدار آن توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی تعیین و اعلام می گردد. و کلیه شرکت های بیمه موظف به پرداخت آن به بیمه گذاران خویش هستند.

طبق آخرین مصوبه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ، نرخ تضمینی سود سالانه در نظر گرفته شده برای بیمه عمر ، در دو سال اول ۱۶ درصد، نیز برای دو سال دوم ۱۳ درصد، و مابقی سال ها ۱۰ درصد است. 
سود مشارکت چیز دیگری است که درصد و مقدار ان به شرکت بیمه ای که انتخاب میکنید و سطح فعالیت های اقتصادی شرکتهای بیمه ای بستگی دارد. این بدان معنی است که شرکت های بیمه با بکارگیری حق بیمه های بیمه عمر و سرمایه گذاری مشتریان خود در فعالیت های اقتصادی مختلف شرکت و سرمایه گذاری می نمایند و بیمه شدگان بیمه عمر و سرمایه گذاری را در سود حاصل از اینگونه سرمایه گذاری ها شریک خواهند کرد.  بهمین دلیل است که سود مشارکت در شرکتهای بیمه ای مختلف است زیرا منافع حاصل از فعالیتهای اقتصادی شرکتهای بیمه ای ، مختلف هستند، لذا با توجه به اینکه سود مشارکت در اینگونه بیمه های عمر و سرمایه گذاری، در شرکت های مختلف بیمه ای و حتی در سال های مختلف، متفاوت است، در انتخاب شرکت بیمه ای خود دقت نمایید.

پرداخت یک جای اندوخته بیمه عمر وسرمایه گذاری یا مستمری

در صورتیکه بیمه شده در قید حیات باشد و در پایان مدت بیمه نامه به شرکت بیمه گر خود مراجعه نماید و اندوخته حاصل بیمه خود را نماید، شرکت های بیمه ، اندوخته بیمه عمر و سرمایه گذاری را بانضمام کلیه سودهای تعلق گرفته به آن را باید پرداخت نمایند. حتی تمام دارندگان بیمه عمر و سرمایه گذاری میتوانند سرمایه حاصل از این بیمه نامه را بصورت مستمری نیز دریافت نمایند.

دریافت وام

یکی دیگر از مزایای بسیار عالی  بیمه عمر و سرمایه گذاری ، امکان دریافت وام حاصل از اندوخته بیمه نامه بیمه گذار است.

این بدان معنی است که اگر شما این بیمه نامه را تهیه کرده باشید، می توانید بدون نیاز به تشریفات خاص اداری، و حتی بدون چک و سقته و ضامن و بدون هیچ وثیفه ای ، تا سقف ۹۰ درصد اندوخته خود را به شکل وام دریافت کنید. که در این صورت نیازی به بازخرید کردن بیمه عمر و سرمایه گذاری شما نبوده و شما از پوشش های این بیمه نامه همچنان میتونید استفاده کنید. 
دریافت وام از بیمه عمر و سرمایه گذاری، پس از سپری شدن ۶ ماه تا ۲ سال (بسته به نوع شرکت انتخابی) وجود دارد.

میزان سود این وام این رشته بیمه ای ، حداکثر ۴ درصد بالاتر از سود تضمینی مندرج در بیمه نامه شماست.

جهت دریافت استعلام و خرید  بیمه شخص ثالث خودرو  اینجا را کنید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶        ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶         

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *