بیمه مسئولیت حرفه‌‌ای پارکینگ + بیمه مسئولیت حرفه‌‌ای تورها

بیمه مسئولیت حرفه‌‌ای پارکینگ

در صورتیکه هنگام وقوع حادثه برای اشخاص،  ‌‌استفاده‌کننده از پارکینگ‌ های عمومی و خصوصی خودرو، قطعا مسئولیت خسارت وارده بر خودروی مذکور، بر عهده مالک پارکینگ است.

با توجه به اینکه عمده پارکینگها بصورت استیجاری بوده و اینگونه مکانها دارای شرایط ایمنی و حفاظت فیزیکی مناسبی نیستند، داشتن این بیمه جزء الزامات کاری دارنندگان پارکینگ محسوب میگردد.
مدیران پارکینگها باید بدانند که درصورتیکه به خودروهای پارک شده در پارکینگ انها خسارتی وارد شود علاوه براینکه باید جوابگوی مشتریان خود باشند، همچنین باعث ایجاد نمره منفی برایشان در نزد جامعه شده و طبعات این موضوع در بخشهای انتظامی و پلیس بصورت گزارشات مردمی، ثبت و درج خواهد شد.

این ‌بیمه‌نامه جهت جبران زیانهای وارده به خودروی افراد متوقف شده در پارکینگ‌ های عمومی و خصوصی را پرداخت میکند.

 

بیمه مسئولیت حرفه‌‌ای تورها

 

اگر در حین برگزاری تورهای مسافرتی و تفریحی و زیارتی و . . . صانحه ای بروز کند که در آن صابحه برای هر یک از مسافران زیان و خسارتی وارد گردد، جبران خسارت آن بعهده صاحب آژانس مسافرتی مذکور است.

شاید ذکر این نکته الزامی باشد که در صورتیکه مدیران مجری تورها با داشتن این گونه بیمه نامه ها علاوه بر ایجاد امنیت برای مشتریان خود نیز برای شرکت خودشان اعتبار میخرند و در ربته بندیهای سازمان گزدشگری کشور در کسب نمره بالاتر قرار میگیرند.

این بیمه نامه جهت جبران خسارتهای جانی بوده و خسارات مالی مشمول این بیمه نامه نمیباشد.

 

 

دریافت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث در لینک زیر:

                         

کنار شما هستیم : شرکت  بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴ – ۰۲۶         ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *