بیمه مسئولیت حرفه‌‌ای مدیر سینما + بیمه مدیران رستوران‌ها

بیمه مسئولیت حرفه‌‌ای مدیر سینما

این بیمه نامه دارای پوشش خسارتهای احتمالی جانی برای کسانیکه از سالن‌ های کنسرت و سینما و اجلاس استفاه میکنند، میباشد.

بدیهی است که مسئولیت جبران خسارات جانی وارده به اشخاص حاضر در سینماها و کنسرت و اجلاس نیز بر عهده شخص مدیر یا مالکان آن سالنها میباشد، که با خرید این بیمه نامه مسئولیت مذکور به شرکت بیمه واگذار میگردد.

لازم به توضیح است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی هر سال یکبار سینماها و مراکز برگزاری کنسرت و اجلاس را مورد ممیزی قرارمیدهد و براساس آن رتبه بندیهای خاصی را برای آنها منتشر میکند، شاید ندانید که بیمه مسئولیت حرفه ای مدیر سینما نیز یکی از آیتمهای مهم این ممیزی بحساب میاید که باعث ایجاد اطمینان از رویکردهای مناسب حرفه ای مسئولین آن اماکن ، میگردد.

بیمه مسئولیت حرفه‌‌ای مدیران رستوران‌ها

قطعا مسئولیت خسارات جانبی که مربوط به خطرات مرتبط با افرادی که در حال استفاده از فضا و امکانات و تجهیزات مراکز رستورانی و استراحت گاههای ساحلی ، بر عهده مالک آن مکان میباشد. این بیمه نامه جهت پرداخت خسارتهای احتمالی به افراد استفاده کننده از آن مکانها ، میباشد که در صورت تهیه این بیمه نامه مسئولیت جبران خسارت از مالک آن اماکن به شرکت بیمه منتقل میگردد.

باید این امر را گوشزد کرد که رستورانها بصورت دوره ای مورد بازرسی و ممیزی قرار میگرند که در چک لیستهای ممیزی موضوع بیمه مسئولیت مدیران رستورانها ، یکی از مهمترین بخشهای آنها در کنار نظافت و امور بهداشتی در ج گردیده است، قطعا شما میتوانید با تهیه این بیمه نامه نیز میتوانید از امتیاز مناسبی در ممیزیها و بازرسیها کسب نمایید تا از رویکرد مناسب حرفه ای شما، اطمینان حاصل شود.

 

دریافت استعلام و  خرید آنلاین بیمه شخص ثالث در تمام ایام شبانه روز

                         

همیشه در کنار شما هستیم:  شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴ – ۰۲۶         ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *