بیمه عمر و سرمایه گذاری + فسخ + تورم

محاسبه بیمه عمر
نرخ بیمه عمر دارای مقدار مشخصی نیست و با توجه به عوامل و متغیرهایی مانند:  سن، جنسیت، وضعیت جهانی، تاریخچه سلامت خانواده، شغل و حرفه، انتخاب نوع و مقدار پوشش های متفاوت و همچنین مقدار حق بیمه پرداختی (بسته به تصمیم بیمه گذار)، قابل محاسبه است.
ولی شما میتوانید با مطالعه و تحقیق از افرادی که دارای بیمه عمر و سرمایه گذاری در سالهای قبل بوده اند، میتوانید با انتخاب شرکت بیمه مناسب، به بهینه ترین و منصفانه ترین محاسبات در جداول بیمه نامه خود، دسترسی حاصل کنید.
شرکت بیمه کوثر یکی از شرکتهایی است که در این موضوع خاص دارای سوابق چشمگیری بوده و در موارد خاصی که حتی بیمه گذار بطور عمدی اقدام به مخفی کردن حقایق (مخفی کردن سرطان فرزندش که بعنوان بیمه شده در بیمه نامه درج شده بود) نموده بود، با رافت و مهربانی خاصی به این موضوع رسیدگی کرد و درنهایت همان مشتری با رضایت خود بیمه نامه مذکور را فسخ نمود، در حالیکه شرکت بیمه اختیار عمل کافی در خصوص عدم استرداد سپرده به بیمه گذار را داشت.
فسخ قرارداد بیمه عمر
بیمه گزار می تواند در هر لحظه ای که تصمیم بگیرد ،  این بیمه نامه را فسخ نماید ولی در زمان فسخ قرارداد می تواند مقدار ارزش باز خریدی بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری خود را  بگیرد.
لازم به ذکر است که در انتخاب شرکت بیمه خود ، حتما به تعداد کسانی که در آن شرکت مذکور ، قراردادهای بیمه عمر خود را فسخ میکنند ، توجه ویژه داشته باشید.
شاید ندانید که در شرکت بیمه کوثر جزء شرکتهایی است که تعداد فسخ و ابطال قراردادهای بیمه عمر و سرمایه گذ اری در کمترین سطح ممکن می باشد.
هماهنگی بیمه عمر با تورم
قطعا میدانید که سپرده های بانکی با گذشت زمان و بعلت تورم ارزش کمتری پیدا می نمایند، به دلیل همین امر است که  ، هماهنگی با تورم در بیمه نامه عمر لحاظ شده است که به متدها و روشهای زیر امکان پذیر است: 
اولین روش ، افزایش حق بیمه متناسب با درصد تورم از  ۵ تا ۲۵ درصد برای هر سال نسبت به سال قبل در نظر گرفته شده است.
دومین راهکار پیش بینی شده برای این موضوع ، افزایش حق بیمه با درصدی بیشتر از درصد افزایش سرمایه فوت میباشد.
سومین راه در نظر گرفته شده برای این موضوع افزایش حق بیمه و ثابت نگهداشتن سرمایه فوت برای هماهنگی با تورم است.
لینک زیر جهت استعلام و صدور شبانه روزی بیمه ثالث خودروی شما  در نظر گرفته شده است. لطفا کلیک نمایید.

امنیت و آسودگی خاطر را با ما تجربه کنید: شرکت سایبان امن و آرام کوثر

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶       ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *