بیمه عمر و سرمایه گذاری + پوشش تکمیلی بیمه عمر

بیمه عمر و سرمایه گذاری

پوشش تکمیلی

همانگونه که میدانید در بسیاری از موارد که نیاز به هزینه های پزشکی داشته باشید، چبران هزینه های مذکور برای شما خیلی حائز اهمیت میگردد . اکثر شرکتهای بیمه ای در رشته  بیمه عمر و سرمایه گذاری ، مبالغی تحت عنوان هزینه های پزشکی ناشی از حادثه به بیمه گذار پرداخت میشود که این پوشش بصورت عموم دارای سقف مشخص و حداکثری است

معین کردن ذی نفع قرارداد بیمه

یکی دیگر از مزایا و شرایط بیمه عمر و سرمایه گذاری ، این نکته است که بیمه گذار میتوناند برای خودش، ذینفع یا ذینفعان مشخصی را برای استفاده از مزایای مشخصی از این بیمه نامه ، مشخص کند. لازم به ذکر است که بیمه گذار میتواند هر وقت که تصمیم بگیرد اقدام به اعمال این تغییرات نماید، که البته توصیه کارشناسان به بیمه گذاران این است که در سررسید سالانه خود اقدام اعمال اینگونه تغییرات نمایند.

قابلیت انعطاف پذیری

شخص بیمه گذار می تواند تصمیم خود را در خصوص میزان مبلغ حق بیمه و نیز نحوه پرداخت (ماهانه / دو ماهه / سه ماهه / چهار ماهه/شش ماهه/سالانه/یکجا) را در شرایط بیمه نامه خود درج کند. ولی توصیه کارشناسان این موضوع به بیمه گذاران پرداخت یکجای حق بیمه سالانه در ابتدای سال مالی بیمه شما است.

بهترین بیمه عمر

در انتخاب بهترین بیمه عمر، باید مشخص شود که مقصود و هدف شخص بیمه گذار از تهیه و خرید این بیمه چیست.

اشخاص بیمه گذار می توانند اهداف مشخص و متفاوتی داشته باشند، ازجمله اهمیت این اهداف میتواند : دستیابی به پوشش های پزشکی و درمان مندرج در این بیمه ، یا دستیابی به پوشش فوت درج شده در این بیمه نامه ، یا دسترسی به سرمایه و مستمری دائم مندرج در این بیمه نامه و سایر دلایلی که برای بیمه گذار ایجاد جذابیت این رشته بیمه ای را نموده است .

لازم به ذکر است که بدانید بسیاری از افراد بیمه گذار ، فلقط به امر سرمایه گذاری بلندمدت از طریق خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری توجه دارند و از اهمیت پوششهای بیمه ای درج شده در این بیمه نامه مطلع نیستند.

میزان توانگری مالی شرکتهای بیمه گر ، نحوه و پرداخت خسارت به موقع  شرکت های بیمه را مشخص میکند که این موضوع را در هنگام خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری مدنظر قرار دهید.

 

لینک زیر جهت استعلام و صدور شبانه روزی بیمه ثالث خودروی شما  در نظر گرفته شده است. لطفا کلیک نمایید.
امنیت و آسودگی خاطر را با ما تجربه کنید: شرکت سایبان امن و آرام کوثر
تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶       ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *