بیمه مسئولیت حرفه‌‌ای نگهبانان مسلح بانک

بیمه مسئولیت حرفه‌‌ای نگهبانان مسلح بانک‌ها

یکی از خطرات خیلی بزرگی که متوجه نگهبانان مسلح است ، خطر در کنار وجه نقد بودن آنهاست . این بیمه نامه مسئولیت نگهبانهایی که بصورت مسلح در بانکها مستقر هستند را بر عهده میگیرد که این مسئولیت شامل خسارات جانی و نیز خسارات مالی وارده به اینگونه نگهبان ها را تحت پوشش قرار میدهد.

بانکها نیز بنوبه خود بصورت دوره ای (سالانه) مورد ممیزی کیفی قرار میگیرند که در چک لیستهای این ممیزی بخش مربوط به مسئولیت حرفه ای نگهبانان مسلح بانک ها از امتیاز بالایی برخوردار است، علاوه براین میزان ریسک و خطری که متوجه اینگونه نگهبانان است دارای خسارات بسیار بالایی است بنحویکه کوچکترین حادثه ای که برای این افراد رخ دهد، مبالغی معادل صدها میلیون تومان باید تحت عناوین مختلف پرداخت شود، به همین دلیل این موضوع در طبقه بالایی از سطوح ممیزی و ارزیابی عملکرد بانکها، قرار دارد.

بیمه مسئولیت حرفه‌‌ای تعمیرگاه‌های مجاز خودرو

هدف اصلی گنجانده شده در این بیمه‌ نامه ها ، پوشش تمامی زیانهای احتمالی مربوط به خطرات موجود در تعمیرگاهها است.

لازم به ذکر است که تعمیرگاههای مد نظر در این بیمه نامه باید از نوع تعمیرگاههای مجاز باشند، در غیر اینصورت این بیمه نامه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

بدیهی است مسئولیت کلیه زیانها و خسارتهای وارد شده بر خودروهایی که در طی مدت تعمیر در آن مکان متوقف هستند، برعهده صاحب تعمیرگاه است که با خرید این بیمه نامه مسئولیت مذکور به شرکت بیمه منتقل میشود.

وقایعت امر این است که تعمیرگاهها بعلت حجم مراجعات و تعدد مشتریان، مجبور هستند خودروهای درحال تعمیر را در جاهای مختلف پارک نمایند تا بتوانند براساس اصول تعمیرکاری خود، بصورت نوبتی به کارهای آنها رسیدگی کنند علاوه براین در هنگام انجام کارهای تعمیر ممکن است ابزارالات سنگین و تجهیزات فوق سنگینی که در آن مکان نصب است (مثل جرثقیل) بعلت رها شدن  افتاده از ارتفاع، باعث ایجاد خسارات مالی و جانی خاصی برای آنها بشود،  که این امر بنوبه خود در پرداخت خسارت مربوطه، حائز اهمیت است.

شرکت بیمه کوثر با داشتن کارشناسان مجرب مختلف در رشته های مختلف بیمه ای ، اقدام به ارائه راهکارهای اساسی جهت افزایش رضایت مشتریانش نموده و به بیمه گذاران خودو نکات و محورهای اساسی در خصوص دریافت خسارتها و زیانهای احتمالی را ارائه میدهد تابیمه گذاران زیان دیده در زمان رخ دادن حوادث و اتقافات احتمالی در زمینه دریافت خسارت ، مشکلی دریافت نکنند.

                         

 مشاوربیمه ای همیشه در کنار شما :  شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴ – ۰۲۶         ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *