بیمه مسئولیت مدیر ساختمان + بیمه آتش سوزی

بیمه مسئولیت مدیر ساختمان ، بیمه آتش سوزی

بیمه مسئولیت مدیران ساختمان چیست ؟

یکی از نگرانی‌های مدیران ساختمان‌ها حوادث و اتفاقاتی است که ممکن است برای اشخاص ثالث و اعضای ساختمان و حتی مالکین و ساکنین ساختمان اتفاق بیفتد زیرا ممکن است مسئولیت بخشی از حوادثی که در ساختمان و مشاعات آن اتفاق بیافتد بر عهده مدیر ساختمان‌ها بیفتد. وبرای رهایی از عواقب غیر قابل جبران احتمالی ، بهترین راه ممکن تهیه بیمه مسئولیت برای مدیران ساختمان می باشد.

بیمه مسئولیت مدیر ساختمان چه مزایایی دارد؟

 برای جبران خسارت های مالی و جانی که ممکن است در ساختمان و مشاعات برای هر فردی به غیر از مدیر ساختمان وارد شود بیمه نامه ای برای مدیران  ساختمان صادر می گردد که همه موارد فوق  را تحت پوشش قرار می‌دهد. معمولا برای اداره بهتر ساختمان هیئت مدیره ای توسط اعضای ساختمان تعیین می‌شود که عموم مسائل ساختمانی و مسئولیت‌ها بر عهده آن‌ها می‌باشد. بر اساس قانون تملک آپارتمان‌ها قوانینی برای زندگی در هر ساختمان مشخص گردیده که در آن به وظایف و مسئولیت های مدیر اشاره می‌شود.

 بیمه مسئولیت مدیر ساختمان اجباری نیست اما با توجه به بار حقوقی که ممکن است برای مدیران ساختمان بوجو آید به ضورت یک الزام در آمده و به عنوان یک رشته بیمه ای مورد قبول قانون بوده و توسط شرکت های بیمه صادر می گردد.

 پوشش‌های بیمه مسئولیت هیئت مدیره

میزان تعهدات بیمه مسئولیت مدیران ساختمان بر اساس درخواست وپیشنهاد مدیران مشخص می‌شود و  برای خسارت های جانی و مالی که ممکن است در پارکینگ ساختمان، ریزش نمای ساختمان در محوطه و اطراف آن، ایجاد خسارت به ساختمان‌های مجاور ناشی از آتش سوزی و ترکیدگی لوله آب یا نشت و ریزش چاه ، آتش سوزی مشاعات ،خسارات وارده از آسانسور، استخر و سونا به افراد، نظافتچی و سرایدار ساختمان اتفاق بیافتد که شرکت بیمه  نسبت به پرداخت خسارت اقدام می‌نماید.

بیمه مسئولیت هیئت مدیره، مسئولیت بیمه گذار را در قبال ساکنین، مالکین، مستاجرین و اشخاص ثالث مجتمع اداری، تجاری و یا مسکونی بیمه میکند بدین معنی که چنانچه در نتیجه سقوط اشیا در محوطه اطراف ساختمان، حوادث آسانسور،حوادث ناشی از بکارگیری نظافتچی در مشاعات، حوادث ناشی از آتش سوزی مشاعات، ترکیدگی لوله، نشت لوله‌های آب در مشاعات و ریزش چاه فاضلاب و پارکینگ خسارتی وارد آید  شرکت بیمه‌گر پس از احراز مسئولیت بیمه گذار و در صورت لزوم طبق رای مراجع قضایی نسبت به پرداخت خسارت اقدام نماید.

شرکت بیمه سایبان امن کوثر به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت بیمه افتخار درارد به عنوان مشاور بیمه ای شما باشد .

برای آگاهی از پوشش های این بیمه نامه و مبلغ حق بیمه با ما تماس بگیرید.

۰۲۶۳۲۷۲۸۲۶۴      ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۵        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *