بیمه کوثر + بیمه ثالث خودرو از دم قسط ۱۲ ماه بدون سود

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث اینجا را کلیک نمایید.

بیمه اقساطی بدون پیش پرداخت و سود

مدت اعتبار بیمه نامه بیمه شخص ثالث

میزان مدتی که برای اعتبار و سررسید بیمه نامه شخص ثالث مشخص میشود، می تواند متغیر باشد و از یک ماهه و سه ماهه و شش ماه میتواند باشد تا یکساله. بهمین دلیل برخی شرکتهای بیمه گر، بیمه شخص ثالث را بصورت رزوشمار به فروش میرسانند که به بیمه نامه های کوتاه مدت مشهور هستند ، با تمام این شرایط ، خرید بیمه نامه یکساله ، به مراتب ارزانتر از بیمه های روز شمار تمام مشود، که علت گرانی آن ،تقبل میزان خطر و سطح ریسک بالاتر در زمان کمتری است که توسط شرکتهای بیمه گر ، می باشد.

لذا با در نظر گرفتن تمام عوامل فوق ، هر شراطی که باعث تغییر میزان خطر وسیله نقلیه گردد، به همان نسبت ، حق بیمه را افزایش خواهد داد. محاسبه قیمت پایه ( قیمت نهایی ) بیمه شخص ثالث خودروها با توجه در نظر گرفتن تک تک عوامل و پارمترهای موثر در بیمه شخص ثالث محاسبه و تعیین میگردد.  

با توجه به اینکه قیمت پایه بیمه شخص ثالث توسط بیمه مرکزی به کلیه شرکتهای بیمه گر سراسر کشور ابلاغ شده، نرخ حق بیمه شخص ثالث در تمامی شرکتهای بیمه گر ، تفاوت آنچنانی ندارد و باید برای انتخاب شرکت بیمه گر صادرکننده بیمه شخص ثالث خودروی خود، به توانگری و سطح خدمات به مشتریان و نیز خرید قسطی آنها توجه نمایید، که دراینجا لازم است عرض نماییم شرکت بیمه کوثر دارای سطح یک توانگری در کشور بوده و با داشتن واحد سیار خسارت ، توانسته رضایت بالایی از مشتریان خود کسب نماید و در نهایت شرکت سایبان امن و آرم کوثر جهت تمامی بیمه گذاران شرایط خرید قسطی بیمه شخص ثالث ،بدون سود و پیش پرداخت را ، فراهم نموده است.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *