بیمه کوثر + بیمه شخص ثالث در قسط ۱۲ ماه بدون پیش قسط

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث اینجا را کلیک نمایید.

بیمه اقساطی بدون پیش پرداخت و سود

بیمه شخص ثالث و جریمه دیرکرد

در بیمه نامه شخص ثالث برای برخورداری از تخفیفات ناشی از عدم خسارت باید یکسال از بیمه نامه شخص ثالث خود خسارتی دریافت نکرده باشید تا ۵  درصد تخفیف نسبت به مبلغ پایه ، تخفیف دریافت نمایید و همینطور هر سال که از بیمه نام شخص ثالث خود استفاده نکرده باشید، هر سال ۵ درصد به میزان تخفیفات شما افزوده میگردد.

اما این مطلب را در نظر داشته باشید که اگر برای تمدید بیمه نامه شخص ثالث خود قبل از تاریخ انقضای آن ، اقدامی نکرده باشید، جریمه دیرکرد به شما تعلق میگیرد که مستلزم پرداخت حق بیمه بالاتری خواهد بود. لازم است بدانید که اگر به هر دلیلی نتوانستید بیمه نام شخص ثالث خود را تا یکسال (۳۶۵ روز) تمدید نمایید، بعد از این تاریخ ،بیمه نامه شخص ثالث شما با فرمول “فاقد بیمه شخص ثالث” محاسبه میگردد که در این صورت هرچقدر تخفیفات عدم خسارت داشته باشید، اثری در حق بیمه شما نخواهد داشت و همان مبلغ پایه را باید پرداخت کنید، بدین معنی که دیرکرد یک سال با دوسال و چند سال تفاوتی ندارد.

قانون مربوط به جریمه دیرکرد عدم تمدید بیمه شخص ثالث ، ناشی از اجباری بودن بیمه شخص ثالث می باشد. تصویب شده‌است. رقم جریمه دیرکرد به صورت روزشمار محاسبه می‌شود و حداکثر برای ۳۶۵ روز در نظر گرفته می‌شود. به این معنا که دیرکرد یک سال با دوسال تفاوتی نخواهد داشت و همان یک سال به عنوان دیرکرد محاسبه می شود.

مبلغ جریمه دیرکرد بصورت روز شمار بوده و جریمه هر روز از تقسیم مبلغ بیمه نامه شخص ثالث شما (بدون جریمه) تقسیم بر ۳۶۵ بدست میاید.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *