خریدآسان بیمه بدنه خودرو + بیمه ثالث قسطی

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

نحوه تعیین وپرداخت خسارت

خسارت کلی
اگر خودرو بطور کلی از بین رفته تلقی شود، در این صورت اگر تا ۶۰ روز پس از سرقت پیدا نشد، یا بعلت حوادث اصلی مندرج در بیمه بدنه ، طوری خسارت دیده باشد که مجموع هزینه های بازسازی و تعویض قطعات و مجموعه ها و تعمیر قسمتهای آسیب دیده و هزینه های نجات خودرو ، بیش از ۷۵ درصد قیمت روز حادثه خودرو باشد، پرداخت خسارت این خودروها براساس خسارت کلی محاسبه میگردد.

توجه داشته باشید که درخسارت کلی ، روش پرداخت خسارت ، قیمت معاملاتی خودرو در روز حادثه می باشد ، لازم به ذکر است که سقف پرداخت خسارت مذکور ، ارزش درج شده در متن بیمه نامه بدنه خودروی مذکور می باشد.

در خسارت کلی ، ارزش بازیافت احتمالی و کسورات قانونی و مبالغ مربوط به نجات و حمل خودرو ، تاحد مقرر شده در بیمه نامه ، اعمال میگردند. لازم است بدانید که مجموع این هزینه ها نباید از ارزش خودرو که در بیمه بدنه درج شده ، بیشتر شود.

مبلغ ارزش بازیافتی ، توسط شرکت بیمه گر تعیین میگردد،
– اگر خسارت کلی حادث شود، در این صورت قرارداد بیمه بدنه مربوطه خاتمه می یابد، و اگر قرارداد بیمه بدنه فیمابین، بیش از یکسال باشد، مبلغ مربوط به بیمه بدنه سالهای بعد ، به بیمه گزار برگردانده میشود.

– قبل از جبران خسارت مربوط به سرقت کلی، سند مالکیت خودروی سرقتی باید به مالکیت شرکت بیمه گر ، منتقل شود.

 – اگر تا قبل یکسال بعد از پرداخت خسارت خودروی دزدی شده ، خودروی مذکور پیدا شود ، شرکت بیمه گر مکلف است ،  سهم بیمه گذار را از مبلغ بازیافتی(بصورت درصدی که از خسارت کم کرده ) را به او برگرداند. 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:  شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *