خرید اینترنتی بیمه ثالث + بیمه اقساطی خودرو

 

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث اینجا را کلیک نمایید.

 

 

– قانون انتقال تخفیف عدم خسارت

شعار اصلی این قانون “راننده محور شدن” بیمه شخص ثالث می باشد که در سال ۱۴۰۰ با هدف اجرایی شدن این شعار ، قانون انتقال تخفیفات تغییرداده شد. بدینصورت که دیگر نمی توان تخفیفات ناشی از عدم خسارت خودرویی را به مالک جدید همان خودرو انتقال دهید. بعبارت دیگر تمدید بیمه نامه هایی که مالکیت خودروی مندرج در انها با تغییر مواجه شده ، بدون اعمال تخفیف عدم خسارت محاسبه میگردد.

– ثبت گواهینامه      

از دیگر تغییراتی که در قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۰ ایجاد شده ، الزامی در ثبت گواهینامه بیمه گذار در هنگام خرید بیمه نامه می باشد. این قانون نیز با هدف راننده محور شدن بیمه شخص ثالث ابلاغ شده است، لازم به ذکر است که این قانون در حال حاضر ، برای پرداخت خسارت به سایر رانندگان دارای گواهینامه که از خودروی مذکور استفاده میکنند، اشکالی ایجاد نمی کند. 

–  الحاقیه بیمه شخص ثالث

در سال های قبل برای بیمه گزارانی که سررسید بیمه نامه انها از اول سال شمسی نبود، الزام خرید الحاقیه مربوط به مابه التفاوت دیه ماههای حرام وجود داشت تا قادر باشند از حداقل میزان پوشش مالی دربیمه نامه خود ، برخوردار باشند. از سال ۱۳۹۶ این الحاقیه حذف گردید و در صورت بروز خسارت ، مابه‌ التفاوت مبلغ ناشی از افزایش دیه و نرخ بیمه توسط ، صندوق تامین خسارات بدنی ، جبران میگردد.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *