خرید اینترنتی بیمه نامه + بیمه آتش سوزی ارزان

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید

عوامل موثر در تعین نرخ حق بیمه اتش سوزی

اگر تصمیم به خرید بیمه آتش سوزی دارید، حتما موقعیت جغرافیایی و مکانی انر در نظر بگیرید، چون در شهرهای بزرگ با توجه به اینکه تجمع و تراکم جمعیت انسانی در آنجاها بیشتر است ، احتمال بروز خسارت بیشتری برای مورد بیمه وجود دارد. البته حتما خطراط اضافی مانند زلزله ها را در نظر بگیرید که تا چه حدی به گسلهای زلزله خیر ، نزدیک یا دور است.

هیمشه در خرید بیمه آتش سوزی بدون درنظر گرفتن موارد فوق ، دست رد به خطراط اضافی نزنید و با دیدی باز نسبت به خطرات اضافی توجه نمایید، علاوه بر ان ریسک های خود را بسنجید و پوششهای اضافی را براساس میزان خطر خود ، انتخاب نمایید.

ارزش سازه و اموال آن

بیاد داشته باشید که در خرید بیمه نامه اتش سوزی، زمین هیچ تاثیری در تعیین نرخ حق بیمه این بیمه نامه ندارد و فقط ویژگیهای ساختمان و بنای مدنظر شما دارای اهمیت است. پس قبل از اینکه بخواهید در مورد بیمه اتش سوزی فکر کنید ابتدا سعی کنید تا حد امکان ، سازه ساختمانی مد نظر را تقویت نمایید تا سطح ریسک مورد بیمه کاهش یابد که به همان ترتیب حق بیمه شما کاهش خواهد یافت، علاوه بر اینکه با تقویت سازه ، میتوانید ساختمان یا بنای مذکور را با قیمت مناسبتری بیمه نمایید و با امنیت بیشتری میتوانید در مورد نگهداری اموال و داراییهای موجود در آن بنا، تصمیم گیری کنید. . با توجه به این موضوع ساختمانی که ارزش ساخت بالاتری دارد حق بیمه بالاتری نیز خواهد داشت.

در هنگاد خرید بیمه اتش سوزی حتما به مواردی از قبیل: منازل مسکونی ، تجهیزات و ماشین آلات یا کالاهای موجود در انبارها را مدنظر قرار دهید تا بتوانید از پرداخت در صورت بروز سانحه ، خسارت بیشتری دریافت نمایید.

 جهت خرید بیمه ارزان با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *