خرید بیمه اینترنتی +خرید بیمه آتش سوزی ارزان

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید

مدت بیمه آتش سوزی

بطور معمول بیهه نامه های اتش سوزی بصورت کی ساله صادر میگردند ولی در صورت تقاضای بیمه گزار میتوان آنر بصورت کوتاه مدت صادر کرد، ولی بیاد داشته باشید، در صورت خرید بیمه آتش سوزی کوتاه مدت ،  حق بیمه بیشتری را پرداخت می نمایید. توصیه کارشناسان بیمه به بیمه گزاران ممولا بر این است که از بیمه نامه های آتش سوزی طولانی مدت استفاده نمایید. قطعا هرچه مدت زمان بیمه آتش سوزی شما ، درازتر باشد، به همان نستب حق بیمه کمتری می پردازید.

در حقیقت خرید بیمه نامه های آتش سوزی بلند مدت به نفع شما است که در این صورت علاوه بر اینکه حق بیمه کمتری پرداخت خواهید کرد، بعلاوه دغدغه تمدید بیمه نامه و سررسید در تاریخ انقضای بیمه نامه مذکور را نخواهید داشت.

مراحل خرید بیمه آتش سوزی

اگر به شرکت بیمه گر جهت خرید بیمه آتش سوزی مراجعه کردید، موقع خرید این بیمه نامه ، فرم بخصوصی از طرف شرکت بیمه گر ، در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با دقت فراوان و بدون هیچگونه اظهارات خلاف واقع و کتمان حقایق ، آنر تکمیل کنید زیرا در صورت برزو خسارت، شرکت بیمه گر به این فرم که توسط شما در هنگام صدور بیمه نامه ، تکمیل شده ، مراجعه خواهد کرد و در صورتیکه کلیه اطلاعات با صداقت تکمیل شده باشد ، در پرداخت خسارت هیچ مشکلی نخواهید داشت.

جهت خرید بیمه ارزان با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *