خرید بیمه بدنه ماشین + بیمه بدون سود + بیمه قسطی ۱۲ ماه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید.

تغییرات قانون بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۰

– پرداخت خسارت بیمه شخص ثالث و رانندگان متخلف

براساس قانون جدیدی که در سال ۱۴۰۰ ابلاغ گردید، راننده ای که مقصر حادثه بوده و بعلت ارتکاب به تخلفات حادثه ساز باعث بروز خسارت شده باشد، باید بخشی از خسارت وارده را خودش پرداخت نماید.

جریمه برای شرکت های بیمه 

هرگاه اسیب دیده یا قائم مقام او ، مدارک کاملی را به شرکت بیمه گر ارائه داده باشد ( رای دادگاه و سایر مدراک موردنیاز جهت دریافت خسارت ) و شرایط بگونه ای باشد که رای دادگاه به نفع بیمه گزار بوده و باید شرکت بیمه گر خسارت وارده را به بیمه گزار پرداخت کند، ولی شرکت بیمه گر در پرداخت خسارت مندرج در رای دادگاه ، تعلل و کوتاهی نماید، شرکت بیمه گر مذکور ، به پرداخت جریمه محکوم می گردد.

– بیمه حوادث راننده

راننده مصبب حادثه جزء شخص ثالث مندرج در بیمه نامه محسوب میگردد ، با این فرق که افراد ثالث آسیب دیده مشمول دریافت خسارتهای جانی و مالی می باشند ولی راننده مقصر حادثه فقط خسارات بدنی(فوت و نقص عضو) را میتواند دریافت کند ولی خسارات مالی وارده به خودروی راننده مقصر حادثه پرداخت نمیگردد.

شرکتهای بیمه گر میتوانند از ارگانهای مقصر ، خسارت دریافت کنند

اگر مشخص شود که علت بروز حادثه مواردی از قبیل: فقدان علایم راهنمایی و رانندگی و یا خرابی راه و مسیر رانندگی و یا کارگزاری موانع و سایر مسائلی از این قبیل باشد، شرکتهای بیمه گر می توانند به نسبت مقصر بودن نهادهای مربوطه در ایجاد خسارت، از ارگانهای مقصر که در بوجود آمدن این حادثه نقش داشته اند، خسارت دریافت کند.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را باما تجربه کنید:       شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *