بهترین بیمه بدنه ماشین + بیمه بدون پیش پرداخت + بیمه قسطی ۱۲ ماه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید.

تغییرات قانون بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۰

در سال ۱۴۰۰ تغییرات مهمی در قانون بیمه شخص ثالث خودروها ایجاد شد که لازم است کلیه مالکان و رانندگان خودروها از آن اطلاع داشته باشند:

– الحاقیه بیمه شخص ثالث

در سنوات قبلی ، بیمه گزارانی که تاریخ انقضای بیمه نامه شخص ثالث آنها ، اول سال شمسی نبود، ملزم بودند تا با نرخ دیه بیمه که براساس تغییرنرخ دیه تغییر میکرد، الحاقیه ای جهت برخورداری از حداقل پوشش مالی ، دریافت کنند.

البته توجه داشته باشید که در سال  ۱۳۹۶ تصویب شده بود که در صورت افزایش نرخ دیه، بیمه گزاران برای دریافت الحاقیه افزایش تعهدات جانی و بدنی بیمه نامه شخص ثالث خود، نیازی به دریافت الحاقیه ندارند، چرا که مابه التفاوت ناشی از افزایش نرخ سالانه دیه و حق بیمه ، توسط صندوق تامین خسارات بدنی پرداخت می گردد.

بیمه شخص ثالث برای رانندگان دارای نمره منفی 

براساس قانون جدید بیمه شخص ثالث که در سال ۱۴۰۰ ابلاغ گردید، نرخ بیمه شخص ثالث برای کسانی که دارای نمره منفی بالایی هستند و سابقه تخلفات راهنمایی و رانندگی آنها زیاد باشد، نسبت به سایر افراد ، بیشتر خواهد بود، چون این افراد دارای سطح ریسک بالاتری میباشند.

برخورد قانون جدید با متقلبان

براساس قانون جدید بیمه شخص ثالث که در سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد، اگر فردی با انجام اقدامات متقلبانه درخصوص نمایش و صحنه سازی ، از شرکت بیمه خسارت دریافت کرده باشد، به حبس تعزیری محکوم میگردد و باید دوبرابر مبلغ دریافتی از شرکت بیمه را بازگرداند.

راننده مقصر در حادثه، به هیچ عنوان زندانی نمی شود.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:     شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *