خرید ثالث خودرو + با قسط ۱۲ ماه + بدون سود + بدون پیش قسط

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث اینجا را کلیک نمایید

انواع بیمه خودرو 

بطور کلی در مورد خودرو و بیمه نامه های مربوط به خودرو  سه نوع بیمه وجود دارد، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه و بیمه حوادث راننده که در زیر بطور خلاصه به آنها میپردازیم:

  1. بیمه شخص ثالث: این بیمه نامه جهت جبران خسارتهای بدنی ناشی از سوانح رانندگی که به انسانها وارد می گردد و همچنین جبران خسارتهای مالی وارده به اموال و داراییهای دیگران که بعلت تصادف و سوانح رانندگی آسیب میبینند، بوجود آمده است، لازم به ذکر است که جبران خسارتهای مالی راننده و خودروی مسبب حادثه در زمره این تعهدات نمی باشد، بلکه کلیه اموال و داراییهایی که راننده/مالک خودروی مسبب حادثه ، در ان اجازه دخل تصرف ندارند.

  2. بیمه بدنه خودرو: همانگونه که در بند ۱ فوق اشاره گردید بیمه شخص ثالث برای جبران خسارت خودروی مقصر حادثه ، هیچ تعهدی ندارد، ولی این تعهد وقتی برای شرکت بیمه بوجود میاید که مالک خودروی مسبب حادثه قبل از حادث شدن سانحه رانندگی ، خودروی مورد را تحت پوشش بیمه بدنه ، در آورده باشد. بعبارت دیگر ، بیمه بدنه بررای جبران خسارت خودروی راننده مقصر حادثه می باشد.

  3. بیمه حوادث راننده: این بیمه نامه جهت جبران خسارت جانی راننده مسبب حادثه ایجاد شده که در حال حاضر در متن بیمه نامه شخص ثالث گنجانیده شده است و در هنگام خرید بیمه نامه شخص ثالث ، جزئی از آن می باشد. 

 

جهت خرید قسطی بیمه ثالث با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با بودن ما در کنار خود تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *