خرید بیمه بدنه ماشین+ بیمه قسطی ۱۲ ماه + بیمه بدون پیش پرداخت

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

چگونگی محاسبه حق بیمه در بیمه شخص ثالث سال ۱۴۰۰

عدم خسارت بیمه شخص ثالث 

در صورتیکه بیمه گزار در طی یکسال که مدت اعتبار بیمه نامه شخص ثالث خودرویش است، از بیمه نامه اش استفاده نکرده باشد در انتهای سال ، برای تمدید بیمه نامه مستحق دریافت ۵ درصد تخفیف عدم خسارت می گردد، بعبارت دیگر بازای هرسال که بیمه گزار از بیمه شخص ثالث خود استفاده نمی کند به میزان ۵ درصد مبلغ پایه اعلامی بیمه مرکزی، از حق بیمه او کاسته خواهد شد.

این عامل که تحت عنوان «ت ع خ» ( تخفیف عدم خسارت ) در متن بیمه نامه های شخص ثالث صادره قید می شود. هرچه تعداد سالهای متمادی که بیمه گزار از بیمه نامه شخص ثالث خود استفاده نکرده باشد، از میزان تخفیف بالاتری برخوردار خواهد شد، که بازای هرسال ۵درصد تا سقف ۷۰ درصد قابل اعمال می باشد.

 

لازم است بدانید که در سنوات قبل، تخفیف عدم خسارت بازای هرسال ۱۰ درصد بوده و تاسقف ۷۰ درصد (سال هشتم) قابل اعمال بوده است و در هر سانحه ای که برای خودروی مذکور پیش میامد که خودروی مذکور مقصر حادثه بوده، تمامی تخفیفات عدم خسارت بطور یکباره از بین میرفت ولی در سالهای اخیر بیمه مرکزی اقدام به اصلاح این روند کرده که بازای هر سال عدم استفاده از بیمه نامه شخص ثالث به میزان ۵ درصد تخفیف عدم خسارت تا سقف ۷۰ درصد(پانزده سال) قابل اعمال می باشد و در صورت بروز تصادف یا سانحه رانندگی که بیمه گزار مقصر حادثه بوده، تمام تخفیفات به یکباره از بین نمی روند و بخشی از تخفیفات از بین میرود.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را باما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *