مزایای پزشکی و فوت بیمه عمر و سرمایه گذاری

مزایای پزشکی و فوت بیمه عمر و سرمایه گذاری

سپرده گذاری

طبق قوانین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ، بیمه گذار می تواند به جز پرداخت حق بیمه، مبالغی دیگر را هم به عنوان سپرده در بیمه عمر خود جای دهد و از سود آناستفاده نماید. همچنین امکان برداشت سپرده بیمه عمر به تصمیم شما بستگی دارد و می توانید در هر زمان دلخواه ، اقدام به دریافت سپرده مذکور اقدام نمایید، که باز هم در این حالت ، نیازی به  بازخرید یا توقف بیمه نامه وجود ندارد.

پوشش بیماریهای خاص

با توجه به اینکه انسانها همیشه در معرض بیماریهای مختلفی قراردارند، از دیگر مزایا و فواید چشمگیر بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری، این است که بشخص یمه شده برای درمان بیماری های خاص ، دارای پوشش بیمه ای سنگینی خواهد بود.

تعریف و منظور بیماری های خاص مندرج در این بیمه نامه عبارتند از: سرطان ، سکته های قلبی ، سکته های مغزی، جراحی های عروق قلبی (کرونر) و عملهای پیوند اعضای اصلی بدن انسان. 
باید بدانید که استفاده از این پوشش بیمه ای،  مشروط به این میباشد که فرد بیمه شده، قبل از شصت سالگی و بعد از شروع بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری خود ، به این بیماری ها مبتلا شده باشد و قبل از صدور بیمه نامه مبتلا به این بیماریها نشده باشد.

نقص عضو و از کار افتادگی

از دیگر پوششهای جالب و قابل توجه در این رشته بیمه ای ، این است که در صورت بروز هرگونه حادثه ای که منجر به ازکار افتادگی کامل و دائم بیمه گذار شود، ایشان پرداخت حق بیمه معاف می گردد و  تا سقف ۳ برابر حق بیمه پرداختی خود را میتواند بعنوان مستمری ازکارافتادگی، از شرکت بیمه دریافت کند.

همچنین اگر هرگونه نقص عضوی برای بیمه‌ شده پیش آید ، بیمه شده می‌تواند تا دو برابر سرمایه فوت خودش را (بسته به نوع شرکت بیمه) دریافت کند.

فوت طبیعی و فوت بر اثر حادثه

لازم است بدانید که بیمه گذار با پرداخت اولین حق بیمه  از بیمه نامه خود، مشمول استفاده از این پوشش می گردد و در صورت بروز هرگونه حادثه ای که منجر به فوت بیمه گذار شود ، بیمه گذار  از این طریق، دیگر نگران تامین آینده ی خانواده اش، نخواهند بود. 
در هنگام تهیه بیمه عمر و سرمایه گذاری ، اشخاص میتوانند  تا سه برابر سرمایه فوت خود را تحت عنوان پوشش فوت بر اثر حادثه برای خود انتخاب کنند، که در این صورت فوت بیمه شده، شرکت بیمه علاوه بر سرمایه بیمه عمر ، اندوخته تشکیل شده تا زمان فوت  بیمه گذار را محاسبه و مجموع آنها را به ذی نفعان مندرج در بیمه نامه صادره، پرداخت می نماید.

امنیت و آسودگی خاطر را با ما تجربه کنید: شرکت سایبان امن و آرام کوثر

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶       ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *