بهترین بیمه بدنه + پوششهای بیمه بدنه

پوششهای بیمه بدنه

بیمه بدنه چه پوششهایی را برای مالک خودرو ایجاد می نماید؟

بر وفق مقررات و قوانین بیمه بدنه ، این بیمه‌ نامه خسارت خودرو دارای بیمه بدنه ، دارای دو نوع پوشش میباشد:
۱- پوششهای اصلی
این پوششها جزو لاینفک بیمه بدنه بوده و قابل حذف نمیباشد که شامل:
تصادفات و حوادث
آتش سوزی
صاعقه
انفجار
سرقت خودرو
۲- پوششهای تکمیلی

اگر خودرویی با جسمی ثابت و متحرک برخورد کند، بیمه بدنه از خودروی مذکور حمایت خواهد کرد و خسارت خودروی مذکور را جبران میکند.
وقتی خودرویی مورد سرقت قرار میگیرد یا تجهیزات ماشین دچار خسارتی در هنگام سرقت خودرو گردند، بیمه بدنه کلیه هزینه های مذکور را در بر خواهد گرفت.
وقتی خودرویی دچار تصادف میگردد، برای انقتال خودروی خسارت دیده ، بیمه بدنه عاملی برای جبران هزینه های انتقال خودروی شماست.
حتی اگر برای نجات افراد، خودروی شما دچار حادثه ای گردد،بیمه بدنه در این گونه مواقع هم به داد شما خواهد رسید.
الزم است بدانید علیرغم اینکه پوششهای تکمیلی اجباری نبوده و به تصمیم شما بستگی دارد، ولی بطور قاطع و قطع به یقین میتوان گفت که در صورت بروز حادثه از صمیم قلب پشیمان خواهید شد که ایکاش هزینه اندکی برای پوششهای تکمیلی به شرکت بیمه گر پرداخت میکردم ولی در عوض امروز با خیالی راحت کلیه هزینه های و خسارتهای خودرویم را از طریق بیمه بدنه دریافت می نمودم، بعنوان مثال در اکثر تصادفات خودرویی ، شیشه های خودرو با شکست مواجه میگردند، ولی با توجه به اینکه شکست شیشه جزو پوششهای تکمیلی است، درصورتیکه این پوشش خریداری نشده باشد، تعهد پراخت خسارت شیشه های شکسته شده ، بعهده شرکت بیمه گر نبوده و شما باید شخصا هزینه تامین و نصب شیشه را ، بپردازید.
درنهایت به شما عزیزان پیشنهاد میگردد اگر تصمیم به خرید بیمه بدنه دارید، به پوششهای تکمیلی به چشم پوششهای اصلی نگاه کنید و حتما آنها را به بیمه نامه خود اضافه نمایید.

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو اینجا را کلیک نمایید

همیشه در کنار شما هستیم: شرکت بیمه سایبان امن و ارام کوثر

تلفن: ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۴       ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۵         ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *