بیمه شخص ثالث خودرو + بیمه ۱۲ ماه بدون پیش پرداخت و بدون سود

 

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث اینجا را کلیک نمایید.

 

شرایط دریافت خسارت از بیمه شخص ثالث

– اگر برای شرکت بیمه محرز گردد که بیمه گذار برای دریافت خسارت، اقدام متقلبانه ای مرتکب شده باشد، شرکت بیمه میتواند از مرتکبین جرم مذکور به مراجع قضایی مراجعه نموده و طرح دعوی کند که مرتکب این جرم به حبس تعزیری و جریمه نقدی معادل ۲ برابر مبلغ پرداختی به او ، ختم شود.

– جهت دریافت خسارت های کمتر از حداقل تعهد مالی درج شده در بیمه نامه شخص ثالث (۲۰ملیون تومان در سال ۱۴۰۱)  احتیاجی به  کروکی پلیس نمی باشد. 

– اگر شرکت بیمه گر در پرداخت خسارت، تاخیر داشته نماید، علاوه برا جبران خسارت باید جریمه تاخیر را نیز پرداخت نماید. لازم به ذکر است که جریمه تاخیر بصورت روزشمار محاسبه میگردد و بازای هرروز معادل پنج هزارم ( ۰.۰۰۵) کل خسارت ، محاسبه میگردد.

عمده شرکتهای بیمه گر ، علاقه ای به صدور بیمه نامه برای خودروهای دارای عمر بالای پازده سال (۱۵ سال) ندارند چون در زمره خودروهای فرسوده مطرح می گردند، چرا که احتمال نقص فنی در اینگونه خودروها بیشتر است. به این دلیل است که ضریب کهنگی ، درصدی به حق بیمه آنها می افزاید.

لازم به ذکر است که ضریب کهنگی، به خودروهایی که عمرشان بالای ۱۵ سال باشد، تعلق میگیرد و بازای هر سال عمر بیش از ۱۵ سال،  ۲% حق بیمه را افزایش میدهد.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *