بیمه مسئولیت حرفه ای + بیمه پزشکان + بیمه پیراپزشکان

 

بیمه مسئولیت حرفه ای
هر فرد دارای شغل و حرفه خاصی در جامعه است که به تبع شغل و حرفه خود میتواند بطور ناخواسته موجب بروز خسارات جانی و مالی برای افراد مرتبط با همان حرفه شوند.
بیمه‌های مسئولیت حرفه‌‌ای وظیفه جبران زیانهای ناشی از شغل و حرفه افراد به سایر اشخاص را بعهده دارد.

بیمه های مسئولیت حرفه ای ، مانند سایر شاخه‌ های بیمه ای ، در هریک از شرکت‌های بیمه ، بنا به استقبال و درخواست مشتریانش، میتوانند شاخه‌های متنوعی از بیمه مسئولیت حرفه‌‌ای را ایجاد و پوشش بدهند.

انواع بیمه های مسئولیت حرفه ای:
– بیمه مسئولیت حرفه‌‌ای پزشکان
بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان تعهد پرداخت خسارات و زیانهای بدنی وارده به بیمارانی که بعلت خطا یا اشتباه، غفلت یاقصور پزشک درتشخیص، معالجه، درمان ، مداوا ، اعمال جراحی و کلیه فعالیتهای پزشکی ، دچار صدمات جسمانی و یا حتی فوت شده اند را برعهده دارد.لازم بذکر است که این بیمه نامه براساس قوانین و مقررات نظام پزشکی کشور تهیه شده است.

– بیمه مسئولیت حرفه‌‌ای پیراپزشکان
باتوجه به لزوم تأمین حرفه‌‌ای پرستاران، ‌بهیاران، تکنسین‌‌ های بی هوشی و نیز اتاق عمل ، تکنسین‌‌ های رادیولوژی، سی‌ تی‌ اسکن و MRI و نیز کارشناسان و تکنسینهای آزمایشگاه، نوارنگاری و C.S.R، این بیمه نامه جهت جبران خسارت ناشی از مسئولیت اعمال پیراپزشکان صادر می‌ گردد.

شرکت بیمه کوثر یکی از شرکتهای بیمه گر پیشرو در زمینه بیمه های مسئولیت بوده که دارای پوششهای قوی و حداکثری بوده و در راستای خدمت رسانی به مشتریان حقیقی و حقوقی خود ، دارای سطح رضایتمندی زیادی میباشد که سطح توانگری بسیار بالا در سطح کشوری، توانسته  با داشتن این مزیت رقابتی جایگاه مناسبی را در این صنعت در تقسیم بندیهای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، کسب نماید.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات بیمه ای مربوط به رشته های بیمه مسئولیت با کمترین نرخ و بالاترین کیفیت ، توسط شرکت بیمه کوثر قابل ارائه کلیه موسسات حقوقی و اشخاص حقیقی می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت بیمه کوثر با داشتن انبوهی از تجربیات بسیار ارزنده در زمینه بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان توانسته با ارائه مشاوره های متنوع و راهکارهای اجرایی ، برای بیمه گذاران موضوع این بیمه ، بیشترین رضایت از پزشکان و پیراپزشکان عزیز که انصافا از زحمکش ترین اقشار کادر درمانی کشور هستند، را کسب کند.

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو اینجا را کلیک فرمایید

                         همیشه در کنار شما هستیم : شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴ – ۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *