بیمه مسئولیت عمومی + عملیات ساختمانی + تمام خطر

 

بیمه مسئولیت عمومی
اگر در اثر فعالیت روزمره، اشخاص، خسارت و زیان جانی و مالی به افراد دیگر وارد کنند، عامل زیان مسئول بوده که آن را مسئولیت عمومی می گویند.
بیمه‌‌های مسئولیت عمومی جهت پوشش اینگونه موارد صادر میگردند.

بیمه عملیات ساختمانی
این ‌بیمه‌ ، مسئولیت کارفرمایان در مورد خسارات مالی و جانی وارد به دیگران، در اجرای عملیات ساختمانی میباشد که این خسارات ناشی از عملیات تخریب، گودبرداری، پی‌ کنی، نصب اسکلت فلزی و سایر کارهای عمرانی و ساختمانی می باشد.
بیمه عملیات ساختمانی، مسئولیت کارفرمایان و کلیه عوامل اجرایی پروژه ها، در مقابل اشخاص ثالث را تحت پوشش خود قرار می‌ دهد.

– بیمه تمام خطر پیمانکاران (C.A.R)
این بیمه نامه، به عنوان تمام خطر پیمانکاران بیمه‌‌ای بوده که برای پروژه‌های در حال احداث ساختمانی و عمرانی به کار می رود و خسارت‌‌ های غیر قابل پیش بینی که بصورت فیزیکی بوده و دراثر حوادث در حال اجرای پروژه های عمرانی و ساختمانی و زیر بنایی و عملیات ساختمانی انواع سازه از قبیل ساختمان‌‌ها و برجهای مسکونی، اداری و برج‌‌های مختلف، کارخانجات مختلف، سیلوها، راه‌ها، راه‌ آهن، فرودگاه، سدها، پروژه‌‌های آبیاری و زهکشی، تونل‌ها، پل‌‌ها، لوله‌ کشی فاضلاب، مخازن آب، موج‌ شکن‌‌ها و مانند آن را شامل می شود. به عبارت دیگر این بیمه کلیه زیان‌های ‌‌وارده به اموال و داراییهای ‌‌بیمه‌شده را به هر دلیل (بجز موارد استثنا شده در بیمه نامه ) را جبران‌ می‌ کند.

شرکت بیمه کوثر از شرکتهای بیمه ای خاصی است که در زمینه ارائه خدمات بیمه ای در رشته های مختلف مسئولیت اعم از بیمه های مسئولیت عمومی و مسئولیت حرفه ای ، ضمن ارائه مشاوره و برنامه ریزی برای مشتریان خود، با داشتن مزیت رقابتی خاص خود ( یعنی شاخص توانگری) اقدام به راهنمایی مشتریان حقیقی و حقوقی می کند. کارشناسان شرکت بیمه کوثر همیشه از ابتدای شروع بیمه نامه تا انتهای زمان انقضای بیمه نامه در کنار مشتریان خود بوده و با ارئه راهکارهای علمی و کارشناسی، مشریان را به دریافت بالاترین جبران خسارت ممکنه (درصورتیکه حادثه ای رخ دهد) ، میرسانند.

 

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو لینک زیر را کلیک کنید:

                         

مشاور شما :    شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴ – ۰۲۶         ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *