بیمه مسئولیت عمومی + مسئولیت مستأجر در مقابل موجر

بیمه مسئولیت عمومی

یمه مسئولیت مستأجر در مقابل موجر
مستاجر در طول مدت اجاره ، مسئولیت مسئولیت نگهداری مورد قرارداد اجاره را بر عهده دارد .
این بیمه نامه مسئولیت مستأجر در مقابل موجر میباشد که جهت پوشش خسارات مالی وارده ، در زمان اجاره برای مورد اجاره می باشد.

با توجه شرایط خاص موجر و مستاجر در کشور ما، و نیز تعداد کودکان در خانواده ها، نمی توان انتظار  داشت که در انتهای قرارداد سالانه ، موجر در خصوص دریافت خسارت از مستاجر بابت عدم نگهداری مناسب مورد اجاره، ادعایی نداشته باشد، که شما میتوانید با پرداخت هزینه اندکی به شرکتهای بیمه ، ارقام بزرگی را تحت عنوان جبران خسارت از شرکت بیمه به موجر پرداخت نمود.

بیمه های مسئولیت مطمئن ترین و باضمانت ترین راه جبران خسارات احتمالی به جان و مال دیگران میباشند، شاید خیلی از افراد از مسئولیتها و عواقب ناخواسته کارهایی که انجام میدهند، اطلاعی نداشته باشند، ولی واقعیت امر این است که وقتی اتفاقی میافتد، آن موقع مردم متوجه میشوند که چه مسئولیتهای بزرگی در قبال دیگران داشتند که خودشان از آن بی خبر بودند، به همین دلیل جدا از اینکه بخواهید در خصوص تهیه بیمه نامه مسئولیت اقدامی کنید، با مطالعه انواع بیمه نامه های مسئولیت، افراد و اقشار جامعه میتوانند از میزان مسئولیتها و حوادثی که ممکن است در حین کار و فعالیت روزانه و نیز اردوها ، دارند را ، آشنا شوند . علاوه براین موضوع آگاه شدن شهروندان از اینکه چه مسئولیتهایی در قبال دیگران ، متوجه موسسات و سازمانهای حقوقی دولتی و خصوصی، بسیار مفید است.

 

استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو در لینک زیر:

                         

همیشه  در کنار شما : شرکت سایبان امن و آرام کوثر

 

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴ – ۰۲۶         ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *