بیمه مسئولیت عمومی

بیمه مسئولیت عمومی

تقسیم بندی انواع بیمه های مسئولیت عمومی

– بیمه مسئولیت تابلوهای تبلیغاتی
این ‌بیمه‌ ها برای جبران کلیه خسارات‌ مالی و جانی که دراثر خطرات نصب و نگهداری تابلوهای تبلیغاتی در قبال سایرین، را بعهده دارد.

– بیمه مسئولیت مجموعه‌های ورزشی
هرگاه افراد در موقع حضور و نیز استفاده از اماکن ورزشی‌ مانند استخرها، سالن‌‌های‌ ورزشی‌ و بدنسازی‌ و انجام تمرینات و مسابقات، دچار حادثه ای شوند که این حادثه باعث نقص‌ عضو، و از کارافتادگی و صدمات جسمانی و یا حتی فوت‌ شوند را پوشش میدهد و مدیر مجموعه مسئول جبران زیانهای وارد شده بوده و جبران خسارت برعهده او میباشد، که مدیریت آن مرکز میتواند با تهیه این بیمه نامه کلیه مسئولیتهای فوق الذکر را به بعهده شرکت بیمه انتقال دهد.
– بیمه مسئولیت شکارچیان و محیط بانان
برطبق شرایط مندرج در این ‌بیمه‌نامه شکارچیان و محیط بانان دارای مجوز قانونی ، در برابر حوادث غیرقابل پیش بینی در هنگام شکار یا انجام مسئولیتها و وظایف محیط بانی برای سایر اشخاص ایجاد میشود را تحت پوشش بیمه قرار دهند.

– بیمه مسئولیت رایانه
این ‌بیمه‌ نامه ها تمامی زیانهای فیزیکی وارده به کامپیوترها شامل آتش‌ سوزی، انفجار، سیل، طوفان، زلزله، نشست و رانش زمین، سقوط از ارتفاع، برخورد جسم خارجی، نفوذ مایعات به داخل اجزا، حمل و جابجایی در محل مورد بیمه، نوسانات جریان الکتریسته و سرقت با شکست حرز را تا سقف ریالی ارزش رایانه، تحت پوشش قرار می‌دهد.

شرکت بیمه کوثر با داشتن مشتریان خاص و عام در خصوص بیمه مسئولیت توانسته بالاترین نمره رضایت از مشتریان را کسب کند و با داشتن مزیت رقابتی و سطح توانگری بسیار بالا از میان کلیه شرکت های بیمه ای جمهوری اسلامی، توانسته با جبران خسارتهای عالی، مشتریان خود را نمک گیر کرده و دارای بهترین پوششهای بیمه مسئولیت است که توانسته بخش عمده ای از مسئولیتهای اجتماعی و فردی یکایک هم میهنان را گردن بگیرد.

 

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو اینجا را کلیک کنید.

                         

همیشه  در کنار شما هستیم: شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴ – ۰۲۶         ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *