بیمه مسئولیت قراردادی + صداقت در امانت

بیمه مسئولیت قراردادی

این بیمه نامه دارای هدف پرداخت خسارت و زیانهای وارده به طرف قرارداد میباشد که علت ان تخلف طرف دیگر قرارداد از رعیت تعهدات و شرایط درج شده در قرار داد فیمابین ، است . این زیانها به بصورت خسارات مالی و جانی می باشد. 

لازم به ذکر است که در صورت عدم خرید این بیمه نامه ، کلیه امور جبران زیان وارده به عهده طرف قرارداد بوده و با تهیه این بیمه نامه ، جبران زیان و خسارات وارده به شرکت بیمه منتقل میگردد.

بیمه اعتباری صداقت در امانت

این ‌بیمه‌ نامه دارای پوشش ‌بیمه‌ ای جبران زیانها و خسارات مالی وارده ناشی از نادرستى و خیانت در امانت کارمندان و کارکنان در موارد مربوط به امور مالى و نیز کم و کسری موجوى انبارها می باشد.

لازم به ذکر ات که این بیمه نامه بطور معمول برای شرکت‌ هاى بازرگانى صادر مى‌ گردد.

بیمه اعتباری فروش اقساطی

این ‌بیمه‌نامه جهت تامین خسارت وارده به شرکت ها و موسسه هایی است که بشرح زیر فعالیت دارند :

– شرکتها و موسساتی که به مشتریان خود وام یا اعتبار اعطا میکنند.

– شرکتها و موسساتی که کالا یا خدمات خود را بصورت اقساطی به مشتریان خود واگذار می کنند.

عموما اینگونه شرکتها  و موسسه ها علیرغم دریافت چک و سفته و نیز وثیقه های محکم از مشتریان خود ،  باز هم در معرض ریسک عدم  وصول مطالبات خود و یا نیز خسارت مربوط به تأخیر در وصول آن مواجه هستند. ‌

شرکت بیمه کوثر با داشتن بدنه کارشناسی بسیار قوی و کارآمد و همچنین سطح توانمندی خیلی بالایی که در میان شرکتهای بیمه گر کشور هستند دارای مزیتهای رقابتی بخصوصی است. متخصصین و کارشناسان مجرب در تمامی مراحل همراه بیمه گذاران خود میباشند و با رائه راهکارها و مشاوره های مختلف سعی به یاری رساندن به مشتریان خود میکنند تا بیشترین میزان جبران خسارت را برایشان در هنگام بروز حوادث و خطرات احتمالی ، فراهم کنند ، لازم به ذکر است که تمام این تلاشها و فعالیتها در راستای گام برداشتن در راستای سیاست و خط مشی کلی شرکت بیمه کوثر که همان موضوع مشتری مداری است، می باشند.

در جهت تحقق بخشیدن به سیاست “مشتری مداری ” که هدف اصلی شرکت بیمه کوثر است، بسیاری از استعلامات و کارهای اداری که مربوط به بیمه گذار زیان دیده است را همان کارشناسان از طریق سامانه های الکترونیکی انجام میدهند تا از ترددهای اضافی زیان دیدگان جلوگیری کنند و در کمترین زمان ممکن ، خسارتها و ضرر و زیانهای بیمه گذاران را پرداخت نمایند.

 

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودر، لینک زیر را کلیک کنید:

                         همیشه در کنار شما هستیم:  شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴ – ۰۲۶         ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *