بیمه مسئولیت مسئول فنی بیمارستان‌‌ها، کلینیک‌ها و درمانگاه‌‌ها

بیمه مسئولیت حرفه‌ای مسئول فنی بیمارستان‌‌ها، کلینیک‌ها و درمانگاه‌‌ها

این ‌بیمه‌ نامه غرامت فوت و نقص عضو بیماران را که ناشی از تقصیر یا سهل‌انگاری مسئول فنی (در چهارچوب وظایف محوله از جانب وزارت بهداشت و درمان در محدوده بیمارستان) می‌باشد، جبران می‌نماید. خسارت‌های ‌‌وارد شده به افراد به دلیل عدم کارایی، فقدان و یا نقص در امکانات پزشکی، تجهیزات فنی، تأسیساتی، تغذیه نادرست در مدت مداوا، جراحی و دوران بستری بیمار که منجر به خسارت‌های بدنی بیماران گردد، تحت پوشش ‌بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌‌ای بیمارستان‌‌ها خواهد بود.

ذکر این مطلب خالی از لطف نیست که یکی از شرطهایی که در افزایش گرید بیمارستانها و مراکز درمانی دارای امتیاز مناسبی است، موضوع بیمه مسئولیت فنی بیمارستانها و مراکز درمانی است، قطعا این بیمه نامه در تعیین گریدهای درمانی مراکز درمانی که بصورت سالانه انجام میشود تاثیر بسزایی در جذب مشتری و میزان رضایت کارکنان آن مراکز خواهد شد.

شرکت بیمه سایبان امن کوثر به عنوان یک شرکت پیشرو در صدور انواع بیمه های مسئولیت ، آمادگی درارد به عنوان مشاور در خدمت شما باشد . و بیمه مسئولیت را با کامل ترین پوشش ها و مناسب تریت قیمت برای مرکز درمانی شما صادر نماید.فاصله شما تا سایبان امن کوثر فقط در حد یک تماس است ، مشاوران شرکت سایبان امن کوثر آماده پاسخگویی به شما می باشند.

 

دریافت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو لینک زیر را کلیک نمایید:

                         

ما همیشه همراه شما و در کنار شما هستیم :  شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴ – ۰۲۶         ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *