گیاهان دارویی + شقایق کالیفرنیا

 

گیاه دارویی  شقایق کالیفرنیا

گیاه شقایق کالیفرنیا دارای گل زیبایی مثل گل شقایق بوده که  با نام تجازی خشخاش کالیفرنیا نیز معروف می باشد. اما شاید از خود سوال کنید که چرا نام شقایق کالیفرنیا بر روی این گل گذاشته شده است. بهتر است بدانید که اهالی ایالت های آمریکا هر کدام برای خودشان نماد هایی را انتخاب می کنند. نماد ایالت کالیفرینا در ایالت متحده آمریکا نیز به این نوع گل شقایق می باشد.

اما موضوع جالب توجهی که در مورد این گل وجود دارد این میباشد که ازاین گیاه تحت عنوان خشخاش کالیفرنیایی هم نام می برند. این گل زیبای بهاری علاوه بر اینکه می تواند طراوت و شادابی به باغچه های شما ببخشد، می تواند یک تسکین دهنده و آرامش بخش بسیار قوی نیز محسوب گردد. از این رو به دلیل استفاده از آن برای موارد دارویی تسکین دهنده ، به آن خشخاش کالیفرنیا نیز می گویند

موارد استفاده شقایق کالیفرنیا :

–  قابل استفاده برای حل مشکل بی خوابی

–  برای کاهش دردهای مفاصل و درد های موضعی

–  قابل استفاده برای درمان شب ادراری کودکان

–  تقویت کننده کبد و مثانه

–  کاهش دهنده درد های عصبی مانند میگرن و دندان درد عصبی

–  قابل استفاده به عنوان آرام بخش

گیاه شقایق کالیفرنیا در ترکیب با دیگر گیاهان دارویی برای درمان مشکلات و بیماریهایی از قبیل : افسردگی ، خستگی های روحی و جسمی دراز مدت ، مشکلات مربوط به گرفتگی رگ های خونی ، حساسیت به تغییرات آب و هوایی و تسکین دهندگی عمومی بدن انسان کاربردهای گسترده ای دارد.

عوارض جانبی مصرف گیاه سقایق کالیفرنیا:

 عموما در مورد اینکه آیا گیاه خشخاش کالیفرنیایی عوارضی به همراه دارد یا نه اطلاعات معتبر و کافی در دست نیست. اما کلیه کسانی که تا سه ماه از آن استفاده کرده اند تا کنون عوارض و کشلی گزارش نکرده اند.

دانش و اطلاعات کارشناسان و دانشمندان در مورد مصرف خشخاش کالیفرنیا در دوران بارداری و شیر دهی هنوز واقی و کامل نمی باشد، به همین دلیل است که برای خانم های باردار و  مادران در ایام شیردهی در مصرف این گل باید احتیاط به خرج داد.

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو اینجا را کلیک کنید

امنیت خاطر را با ما تجربه کنید: شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶        ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶          ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *