بیمه مسئولیت عمومی + مدیران مراکز آموزشی + مدیران اردوها

 

 

بیمه مسئولیت عمومی

بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی
افرادی که در مراکز آموزشی مشغول کار یا تحصیل می باشند ، مسئولیتشان بعهده سرپرستان و مدیران آن مرکز‌ است. بهمین دلیل اگر اتفاقی برای هرکدام از آنها پیش بیاید ، جبران خسارات آن مستقیما بعهده مسئولین مراکز‌ است.
بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی چهت پوشش خسارات جانی وارده به افراد در حال کار یا تحصیل در آن مرکز صادر می گردد.

– بیمه مسئولیت مدیران اردوها
کلیه افرادی که در اردوها شرکت میکنند ، مسئولیت انها برعهده مدیر برگزارکنندگان اینگونه اردوها می باشد. مسئولیت خسارات و زیانهای وارده به تک تک شرکت کنندگان در اردو بعهده مدیران برگزار کننده اردو است.
بیمه‌ مسئولیت مدیران اردوها جهت پوشش خسارات‌ جانی برای افراد شرکت کننده در اردوها صادر می‌ گردد.

شاید ندانید که شرکت بیمه کوثر با دارا بودن سطح توانگری در سطح کلیه بیمه های کشور دارای مزیت رقابتی بوده که این موضوع باعث افزایش زیاد مشتریان رشته بیمه مسئولیت شده است. به همین دلیل است که رشته بیمه های مسئولیت از بیمه هایی است که در شرکت بیمه کوثر دارای استقبال و محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. با توجه به سطح کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده و نیز جبران ضررهای مالی قابل قبول برای مشتریان حصوصی و دولتی ، میزان جذب مشتریهای جدید در این رشته بیمه ای ، بطرز چشمگیری افزایش داشته زیرا دارای بدنه کارشناسی شرکت بیمه کوثر بسیار قوی و سالم و کارامد بوده و این کارشناسان طوری آموزش دیده اند که در اجرای امورات ارزیابی و تعیین خسارت و جبران تعهد مالی بیشتر به سمت مشتریان گرایش داشته باشند و در راستای سیاست اصلی شرکت بیمه کوثر که همان مشتری مداری است، گام برمیدارند و در تعیین و ارزیابی خسارت و سایر مراحل جبران و پرداخت ضرر و زیان ها وخسارتهای احتمالی ، ضمن ارائه مشاوره های مفید و سازنده به خسارت دیدگان ، از سخت گیریهای رایج که موجبات اذیت و ازار بیمه گذاران را فراهم میکند، خبری نیست زیرا عمده استعلامات و سایر اموری که مربوط به سایر موسسات و نهادهای دولتی باشند را بصورت آنلاین (برخط) توسط همان کارشناسان انجام می گردد و از ارجاع مشتریان به آن نهادها، جلوگیری بعمل میاید، یا اینکه در زمان پرداخت خسارت ، کارشناسان شرکت بیمه کوثر  با  راهنمایی های را لازم در خصوص تسریع در دریافت خسارت ، به زیان دیدگان ارائه میدهند ، از رفت و برگشتهای اضافی بیمه گذاران ، جلوگیری میکنند.

 

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو اینجا را کلیک نمایید:

مشاور همیشه در کنار شما : شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴ – ۰۲۶         ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *