بیمه عمر و سرمایه گذاری + سرمایه گذاری در بانک

تفاوتهای سرمایه گذاری در بانک و خرید بیمه عمرو سرمایه گذاری

قطعا خرید بیمه عمر از بهترین روشهای سرمایه گذاری بلندمدت، محسوب میگردد و در مقایسه با سرمایه گذاری در بانک ، دارای مزایای زیادی است که در این بخش بر آن شدیم،  تا با تفاوتهای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری با سپرده گذاری در بانک را به طور صورت خلاصه خدمت شما عزیزان ارائه نماییم: 

  • بسته به قصد شما ، اگر نیست شما از سرمایه گذاری، بصورت کوتاه مدت باشد، قطعا سپرده گذاری در بانک ها به نظر جذاب تر می آید، ولی ابتدا  در بدو امر مبلغ سنگینی را در بانک مذکور ، سپرده گذاری کنید تا بتوانید به سود سود قابل توجهی دستیابی حاصل کنید. اما در مورد خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری ، شما با پرداخت اولین حق  بیمه ، به تمامی پوششهای بیمه ای مندرج در بیمه نامه مذکور دسترسی خواهید داشت و تمامی پوششها در تمامی مکانهای و زمانهای زندگی روزمره شما جاری میباشد، این در حالی است که بانکها  فاقد این پوشش بوده و امکان ارائه چنین خدماتی را به مشتریان خود، ندارند.
  • در حسابها و سپرده گذاری های بلندمدت بانکی، قابیلت برداشت سپرده قبل از سررسید قرارداد امکان پذیر نیست ، ولی در بیمه عمر امکان برداشت اندوخته (حتی به شکل وام بدون ضامن) در تمام مدت جاری بودن قرارداد امکان پذیر است.

 

  • از دیگر تفاوتهای اساسی که بین سپرده گذاری در بانک و نیز تهیه بیمه عمر و سرمایه گذاری مطرح است، تضمین ثابت بودن نرخ سود پرداختی به اندوخته شما می باشد. در موضوع سپرده گذاری در بانک ها، نرخ سود بانکی تحت شرایط متفاوت ، تغییر میکند ، ولی درموضوع بیمه عمر  و سرمایه گذاری ، نرخ سود از ابتدا تا پایان، دارای  روندی مشخص و ثابت بوده و تغییری در ان ایجاد نمی شود و تکلیف شما از ابتدای قرارداد تا انتهای مدت قرارداد شما کاملا مشخص است.

 

  • تفاوت اساسی دیگری که مطرح است، برداشت طلبکاران بیمه گذار از بانک است. در صورتی که پس اندازکننده بانکی، یک سپرده در بانک برای خودش داشته باشد، طبق قانون، اگر برایش از کار افتادگی پیش آید یا اینکه سایر مشکلاتی بروز کند، طلبکاران قادر خواهند بود طلب خود را زا محل سپرده های بانکی بیمه گذار (مشتری بانک) وصول نمایند. در صورتیکه در موضوع بیمه عمر و سرمایه گذاری ،  چنین برداشتی امکان پذیر نبوده و کل موضوع جبران طلب سایر افراد از این محل ، منتفی است.

 

  • تفاوت چشمگیر دیگری که باید توجه داشت این است ، تا زمانی که روند پس انداز در بانک ها تداوم داشته و یا سرمایه ها در اختیار آن ها قرار دارد، به مشتری که پس انداز کرده ، سود پرداخت می شود  و در صورت بروز مشکل از کارافتادگی کلی، پس انداز و درآمد وی کاهش یافته و این روند سیر نزولی را بخود خواهد گرفت و حتی متوقف می شود؛ اما بیمه عمر و سرمایه گذاری از آنجایی که بجز پس انداز و سرمایه گذاری جنبه پوشش دهی بر خطرات را هم دارد در صورتیکه شخص با مشکل از کارافتادگی دائم و کلی موجه شود،  بیمه شده از پرداخت حق بیمه معاف می شود و شرکت بیمه کلیه تعهدات مندرج در بیمه نامه را بایستی برای بیمه گذار اجرا کند.

 

لینک زیر جهت استعلام و صدور شبانه روزی بیمه ثالث خودروی شما  در نظر گرفته شده است. لطفا کلیک نمایید.
امنیت و آسودگی خاطر را با ما تجربه کنید: شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر
تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶       ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *