جاذبه های گردشگری استان گیلان + ساحل چمخاله

ساحل چمخاله

ساحل چمخاله یکی از مشهورترین سواحل ایران در شمال کشور محسوب می شود. این ساحل دارای پتانسلهای بخصوصی بود که میتوانست زمینه های ورود و حضور مسافران و گردشگران را فراهم اورد ، نیاز به سرمایه گذاری در زمینه تهیه و تدارک امکاناتی برای جذب مسافران ، بطور کامل محسوس بود ، همان تجهیزات و امکاناتی که در کنار طبیعت زیبای ساحل دریای خزر ، میتواند برای گردشگران و طبیعت دوستان جذبه داشته باشد. که در نهایت توسط شهرداری چمخاله این سرمایه گذاری انجام شد و در نهایت و در سال ۱۳۹۰ بعنوان بهترین ساحل از سواحل دریای خزر در استان گیلان معرفی گردید.

به جرات میتوان گفت که بعد از سواحل زیبای بندر انزلی ، سواحل چشم نواز چمخاله دومین قطب توریستی و گردشگری استان گیلان محسوب میگردد. این ساحل یکی از مجهزترین و کم‌خطرترین سواحل کشور عزیزمان ایران بحساب میاید که دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی است . این ساحل با امکانات و وسایل هیجان برانگیز خود ، بتنهای میتواند شما را به مدت چند روز  در چمخاله سرگرم کند بنحویکه هیچ گذر زمان را در اثر استفاده از این امکانات مهیج ، احساس نکنید و برای مدتی از تمام مشکلات و معظلات زندگی شهرنشینی به دور باشید.

از جمله تفریحات محبوب در ساحل چمخاله می‌توان به

فوتبال ساحلی

والیبال ساحلی

پیاد‌ه روی در کنار دریا

دوچرخه سواری در امتداد سواحل زیبای دریای خزر

اسب سواری در کنار موجهای دریا و همچنین در کنار ساحل دریای خزر

موتور سواری بوسیله موتورهای چهارچرخ که بنوبه خود دارای هیجانات و شوق و اشتیاق خاص خودش است که عمدتا مسافران با گیر گردن موتور در ماسه های کنار ساحل با سختیهای لذتبخشی مواجه می شوند که برای خودشان و مخصوصا فرزندانشان ، لحظات مفرحی ایجاد میکند.

شنا در محوطه های دارای ناجی غریق

قایق سواری در مناطق در نظر گرفته شده که دارای ناجیان غریق خاص خودشان هستند.

پارک بازی مفرّح برای کودکان باعث شده که این ساحل مقصد مناسبی برای گردشگران باشد زیرا این پارک بازی مورد توجه خاص کودکان و خانواده های مسافران قرار میگیرد. ی در خور توجه برای خانواده‌ها تبدیل کرده است. 

 

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو اینجا را کلیک کنید.

 

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶        ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶          ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *