جاذبه های گردشگری استان خراسان رضوی + سرزمین موج آبی

 

سرزمین موج آبی

سرزمین موج‌های آبی از جاهایی است که هیجان‌ بسیار زیادی را برای مسافران و گردشگران خواهد داشت و تجربه تکرار نشدنی را برای آنها به ارمغان خواهد داشت. یکی از جاهای تفریحی و دینی شهر مشهد می باشد ، این مجموعه آبی در دارای مساحتی به مقدار  ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع احداث شده که از بزرگترین پارکهای آبی در سطح خاورمیانه بوده و نخستین مجموعه منحصر به فرد از این این نوع تفریحات ابی ، در سراسر کشور محسوب میشود. سال ۲۰۱۰ از طرف انجمن پارک‌های آبی جهان ، سرسره های «تاپسی توروی» این مکان را بعنوان  برنده و بهترین سرسره آبی سال انتخاب نمود. .

مجموعه سرزمین موج های آبی مشهد در سال ۱۳۸۶ تحت هدف ایجاد شرایط تفریحی و سرگرمی در شهرک غرب مشهد یا بعبارتی قاسم آباد ، افتتاح گردید. علیرغم اینکه موجهای آبی مشهد به هیچ دریاچه‌ای دسترسی ندارند، ولی یکی از کاملترین پارک های آبی شهر مشهد بحساب میاید و از نظر ابعاد و اندازه یکی از بی نظیرترین پارک های آبی کشور می باشد.

مشهد یک شهر زیارتی-توریستی بوده و در نتیجه وجود چنین مرکز تفریحی موجبات جذب گردشگر بیشتر را فراهم خواهد ساخت، بعلاوه‌  داشته باشید که جذابیت اصلی شهر مقدس مشهد از جنبه مذهبی آن بوده که عامل اصلی حضور گردشگران داخلی و مسافران خارجی را در این استان را استان مشهد می باشد. از زمان تأسیس این مجموعه تعداد زیادی از مسافران و گردشگران می باشند که هدف آنها فقط یک روز تفریح و سرگرمی در سرزمین موج های آبی مشهد می باشد.

سرسره‌های آبی موجود در مجموعه سرزمین موج های آبی مشهد، بسیار متنوع می باشد و از  محبوب‌ترین تفریحات این مجموعه آبی زیبا بشمار میاید.

از جمله تفریحات آبی سرزمین موج های آبی مذکور بشرح زیر است:

–  سرسره‌های آهسته، پیچشی و جت موج

–  رودخانه خروشان و آرام
–  حمام ترکی
–  چاله فضایی
–  جکوزی سرد و گرم
–  سونای بخار و سونای خشک
–  تیوب ‌سواری
–  سرسره تورنادو
–  سرسره تویستر
–  سرسره سوپر لوپ
–  سرسره تاپسی توروی
–  سقوط آزاد

این مجموعه آبی هیجان برانگیز ، دارای چند بخشهای مجزا برای آقایان ، بانوان و نیز کودکان می باشد. هر قسمت دارای تفریحات گوناگونی می باشد در قسمهای مربوط به بخشهای کودکان پارک آبی ، کودکان و نوجوانان قادر خواهند بود در کنار اعضای خانواده خود به تفریح و سرگرمی مشغول باشند. 

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو اینجا را کلیک نمایید

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶        ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶          ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *