جاذبه های گردشگری استان مازندران + تله کابین رامسر

مجموعه تفریحی تله کابین رامسر

تله کابین رامسر با  طول ۲ کیلومتر ، دارای یکی از زیباترین مسیرهای تله کابین کشور ایران می باشد ، که چشم‌اندازی فوق‌‌العاده‌ از رامسر ، دریای خزر و هم چنین شهرهای اطراف رامسر را در مقابل چشمان شما به نمایش میگذارد. در این مجموعه تفریحی بجز شهربازی که برای کودکان تدارک دیده شده مکانی جذاب برای بازی بچه‌ها محسوب میگردد. انواع تفریح‌های آبی و ورزش‌های موتوری نیز در آن ساخته شده است، علاوه بر ان نیز با استفاده از کشتی تفریحی می توانید به گشت و گذار روی دریای خزر  بروید. 

مجموعه تفریحی تله کابین رامسر که با نام تجاری و سیاحتی مجتمع تفریحی شهر سبز رامسر شناخته میشود،  بی نظیرترین جای تفریحی و سیاحتی استان مازندران می باشد که علاوه بر تله کابین ، دارای فضاهای تفریحی و مراکز خرید تفریحی و اقامتی نیز میباشد که در طول سال میهمانان زیادی را بخود جلب می نماید.

پل عابر پیاده معلق نیز باعث شده به تجربه هیجان‌ گردشگران در هنگام عبور از فراز خیابان افزوده شود. این پل بخش ساحلی را به‌ بخش دیگر مجموعه وصل می‌کند و کف آن به‌گونه‌ای طراحی شده که موقع حرکت روی آن ،  تاب خورده و احساس می نمایید که  هر لحظه ممکن است فروریزد و بیافتید؛ بویژه زمانی که تعداد افراد زیادی روی این پل باشید تکان‌ های آن بیشتر میشود.

یکی از زیباترین خطوط انتقالی کابلی گردشگری کشور ، تله کابین رامسر محسوب میگردد، چراکه مسیری سبز و رویایی از ساحل خزر را شروع میکنید و در ادامه از دل شاخ و برگ درخت های جنگلی بسمت قله های مرتفع کوهستان البرز ادامه مسیر میدهید. چشم‌اندازهای دلکشی در هر چهار طرف پیش روی شما است که فقط کافیست سر خود را بسمت شرق بچرخانید تا شهر رامسر را از زاویه خودتان ببینید، یا اینکه سر خود را سمت غرب  بچرخانید تا شهر چابکسر را از زاویه دید خودتان تماشا کنید، در سمت شمال میتوانید آبی بیکران دریای خزر را مشاهده نمایید و در جنوب خود قله کوهی را میبینید که با پوششی از  درختان مختلف پوشیده شده است.

فاصله زمانی مسیر دو کیلومتری تله کابین با سرعت سه متر بر ثانیه در حدود ۱۲ دقیقه میباشد که سراسر آن مملو از هیجان و لذت برای گردشگران می باشد.  طراحی و ساخت تجهیزات تله کابین رامسر توسط شرکت دوپل مایر اتریش ساخته شده است. خط مذکور از ۱۶ دکل و چهار کیلومتر کابلهای فولادی بسیار ضخیم و قوی تشکیل شده است. تله کابین مجهز به ۵۴ کابین با ظرفیت چهار نفر در هر کابین بوده و برای دسترسی به مراکز اقامتی بالای مجموعه باید از تله کابین استفاده کنید. 

سایر امکانات تفریحی مجموعه های تفریحی مجموعه تله کابین رامسر :

کلوپ دریایی

جت اسکی

قایق تندرو

اسکی روی اب

شاتل دریایی

پاراسیلینگ

کارتینگ راکارت

پیست موتور چهار چرخ

کشتی مایا

پارک جنگلی هزار پله رامسر (پارک ایل میلی)

زیپ لاین

آدرنالین ۱۸+

سرزمین رویاها

 

 

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو این لینک را کلیک کنید

 

امنیت و آرامش خاطر را با بودن ما در کنار خود تجربه کنید: شرکت سایبان امن و آرام کوثر

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۳۶۴ – ۰۲۶      ۳۲۸۲۷۲۶۵ – ۰۲۶      ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *