جاذبه های گردشگری استان گیلان

ساحل صدف آستارا

ساحل صدف یکی از نقاط بسیار دیدنی شهر آستارا در شمال استان گیلان می باشد. در فصل تابستان از مقصدهای منتخب برای گردشگران و مسافران جهت ورود به شهر بندری آستارا بحساب میاید. این ساحل به آلاچیق های زیبایی تجهیز شده و استراحتگاه سنتی و بوفه پذیرایی و فروشگاه و سرویس بهداشتی و پلاژهای جداگانه برای شنا به تفکیک آقایان و بانوان و سوئیت هایی برای استراحت و همجنین مکانهای بخصوصی برای نصب چادر و اتراق مسافران و طبیعت دوستان در نظر گرفته شده است.

علت اصلی مقبولیت و جذابیت شهر آستارا برای خیلی از گردشگران و دوستداران طبیعت موقعیت جغرافیایی این شهر است که از یک طرف به بندر مجهز است که از سمت کشورهای شمال دریای خزر مبادلات تجاری انجام می شود و در روزهای خاصی از هفته کشتیها و قایقهای بزرگ تجاری برای تخلیه بار به این بندر مراجعه میکنند که منظره زیبایی را ایجاد میکنند، ولی جنبه دیگر این شهر بندری که جاذبه زیادی برای مسافرانش دارد موضوع آبشارها و کوههای قرار گرفته در بخش جنوبی این شهر است که جاذبه های گردشگری از قبیل چنگل و آبشار و چشمه های گوارای آب شیرین معدنی می باشد.

استخر لاهیجان

استخر طبیعی و بزرگ لاهیجان در قسمت شرقی لاهیجان قرار گرفته است.  در واقع جزیره زیبایی در وسط این اسخر بنا شده است که در گذشته با نام «میان پشته» نامیده میشد. این استخر دارای ۱۷ هکتار وسعت بوده و عمق آن به چهار متر می رسد ، استخر لاهیجان محلی ایده ال برای گردش و پیاده روی و دوچرخه‌سواری محسوب میگردد.در لبه های بیرونی این استخر زیبا مکانهایی برای اسکان مسافرانی که قصد دارند در این مکان چادر پهن کنند در نظر گرفته شده است. 

کلبه وحشت انزلی

کلبه وحشت انزلی در میان جنگل هفت دغنان و در فاصله ۲۵ کیلومتری از سمت غرب صومعه سرا قرار گرفته است، که داستانهای زیادی درباره آن نقل و قول میگردد. این کلبه مکانی وهم آلود می باشد که مردم آن محل داستانهایی در مورد حضور اجنه و دیو و اشباح و جن و پری در ساختمان مذکور در شب هنگام  بیان میکنند  و یک داستان قدیمی که توسط بومیان آن نقل میگردد ، کسی که بتواند مدت یک شب در این کلبه سپری نماید و صبح از آنجا زنده خارج شود ، ثروتمند خواهد شد!!

 

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث اینجا را کلیک نمایید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶        ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶       

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *