خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث + از دم قسط ۱۲ ماهه + بدون سود

 

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو اینجا را کلیک نمایید:

تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث

قانون تخفیف بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۰ تغییر پیدا کرد. بدینصورت که بعد از فروش یک خودرو، تخفیفهای آن که متعلق به مالک قبلی بوده به مالک جدید منتقل نمیگردد و مالک جدید خودرو ، برای تمدید بیمه شخص ثالث خودروی خریداری کرده خودش ، نمی‌توانید از آن تخفیفها استفاده نماید.

هر شخص میواند تخفیفهایی را که بنام خودش بوده را برای خودش حفظ نماید، یعنی شما میوانید تخفیف ماشین قبلی که مالک آن ، خودتان بودید را به خودروی جدید خود یا به خودروی بستگان درجه اول خود (پدر ، مادر ، همسر ، فرزندان) انتقال دهید. اگر تخفیفهای بیمه فعلی به نام خودتان بوده و هیچ تغییر مالکیتی برای خودروی شما حاصل نشده، میتوانید تخفیفاتی را که در بیمه نامه قبلی شما درج شده را به سایت شرکت بیمه کوثر وارد نمایید.

اگر هم در مدت بیمه قبلی خود ،  از بیمه نامه استفاده کرده باشید، باید تعداد خسارات‌ جانی یا مالی یا حوادث راننده را  از روی بیمه نامه مشاهده نمایید،و تعداد دفعاتی را که مهر دریافت خسارت بابت راننده مقصر حادثه را ، از روی بیمه نامه خود بخوانید و در قسمت مربوطه که برای تمدید بیمه نامه در سایت شرکت بیمه کوثر ، در نظر گرفته شده ، درج نمایید.

جهت خرید قسطی بیمه ثالث با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *