تعمیر خودرو + صافکاری با لیزر

 

صافکاری با لیزر

میدانین هنگام که تصادفی برای خودرویی پیش می آید، در بدو امر باید سراغ صافکار رفت. صافکارها و تعمیرگاه ها با استفاده از ابزارها و دستگاههای مورد نیاز در این زمینه سرویسهای متنوعی را برای ترمیم بدنه خودرو ارائه می کنند. صافکاری خودرو هم از جلمه مشاغلی است که نیاز به تجربه و دقت بالایی دارد.

از روشهای جدید و پیشرفته برای صافکاری بدون رنگ خودروها ، صافکاری با لیزر بوده که مدرنترین نوع صافکاری در حال حاضر محسوب می شود. با نگاهی به پیشرفتهای علمی و تکنولوژیکی در همه حرف و مشاغل ، در زمینه صافکاری بدون رنگ اتومبیل ها ، لیزر توانسته جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.  با ورود لیزر به حرفه صافکاری ، توقعات ویژه ای نسبت به ترمیم و صافکاری با کیفیت بالا برای مالکان خودروها ایجاد شده است.

انواع صافکاری

صافکاری دارای شاخصه های متنوعی است که مهم ترین و پر کاربرد ترین آنها بشرح زیر است: 

– صافکاری سنتی که با ابزارهای خاص و قدیمی توسط صافکاران هنوز هم دارای مقبولیتهای خاص خودش است که علت عمده آن هزینه های انجام این کار می باشد.

– صافکاری بدون رنگ دستگاه صافکاری تی هاتباکس:

این دستگاه در زمینه رفع خراش و گودگی موجود در بدنه خودرو ماموریت خود را شروع کرد.  این نوع از صافکاری عملکردی شبیه یک دستگاه اتو دارد. این دستگاه با انتشار حرارت بر روی مناطق از پیش تعیین شده توسط صافکاران ، اقدام به صاف کردن سطح روی بدنه خودرو را انجام میدهد.

– دستگاه صافکاری اتوماتیک:

دستگاه مذکور بصورت اتوماتیک عمل مینماید. برای عملکرد مناسبتر این دستگاه از تشعشعات بکارگیری مشود و جزو تجهیزات الزامی هر صافکاری محسوب میگردد.

ویژگی های صافکار ماهر و مجرب :

  • حتی المقدور تلاش کنید بدنه آسیب دیده خودروی خود را صافکاری بدون رنگ انجام دهید که علاوه برهزینه کمتر از افت قیمت ماشین شما جلوگیری می کند.  
  • صافکار ماهر حتی الامکان دست به تعویض قطعات نمی زند
  • صافکار ماهر قدری با ظرافت و تدبیر ، کار خود را  انجام می دهد که فرقی بین نقاط رنگ شده و قسمت های سالم مشهود نباشد.
  • یک صافکار ماهر و با تجربه از نظر قیمتی برای مشتریان خود سخت گیری نمیکند و از ابتدای کار هزینه و زمان انجام ان کار را مشخص میکند.

مزایای صافکاری با لیزر

از مزیتهایی که برای صافکاری لیزری میتوان تصور کرد این است که باعث میگرددصافکاری با بهترین روند انجام شود، چون لیزر با حرارتی که از خود بر جای میگذارد سبب میگردد هیچ رد و نشانی از صافکاری بر روی بدنه خودرو نماند بطوری که بعدها ، هیچ ابزار و دستگاهی نمیتواند متوجه این موضوع شود. و همچنین از انجایی که قیمت خودروها مرتبا در حال افزایش هستند، صافکاری لیزری ، از افت قیمت خودروی شما جلوگیری میکند

در چه مواقعی از صافکاری لیزری بهره می گیریم؟

زمانی که تصادفی حادث شود، ابتدا باید نوع و شدت آسیب هایی که به خودرو وارده را برآورد کرد، و برحسب ان برآورد باید دید که از چه نوع صافکاری بایستی  استفاده گردد. اگر ضربات وارده طوری باشد که علائمی مانند شکنندگی رنگ بدنه خودرو ، توسط کارشناسان قابل تشخیص بود، حتما ازصافکاری لیزری استفاده نمایید.

 

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو، اینجا را کلیک نماید

 

زندگی امن را ما در کنار خود تجربه کیند : شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶        ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶          ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *