جاذبه های گردشگری استان گیلان + جنگل گیسوم

 

 گیسوم

گیسوم از مناطق بسیار دیدنی اسالم است و جنگلی بسیار زیبا و بکر  ۸۰ هکتاری می باشد که در فاصله ۹۰ کیلومتری جاده رشت به آستارا و ۱۵ کیلومتری جنوب تالش است. یکی از روستاهای زیبای بخش پره‌ سر شهرستان تالش بحساب میاید و بدلیل وجود یک روستا با همین نام در‌ آن منطقه ، به این اسم خوانده میشود. 

صرف نظر از جنبه جنگلی منطقه‌ تفریحی گیسوم ، در کنار آن، یک فضای بکر ساحلی موجود است که در آنجا قادر خواهید بود ساعت‌ ها به تماشای امواج و کرانه دریا و زیبایی های آبی دریای خزر بنشینید. وجود جنگل و دینای دل انگیز  ، در کنار دریا با ان همه مناظر زیبا ، که هرکدام دنیایی از زیبایی و شکوه را در بر دارد چنان جذابیتی برای مهمانانش ایجاد میکند که منطقه‌ گیسوم را به مقاصد اصلی برای گردشگران و مسافران تبدیل میکند. پتانسیل های بالقوه  بسیار بالای این منطقه درحدود ۱۵ سال پیش مورد توجه شهرداری تالش را بخود جلب کرد و سرمایه‌گذاری هایی را انجام دادند که منجر به شکل گیری یکی از مناطق بی‌نهایت زیبا و جذاب تفریحی ساحلی و جنگلی کشور گردید.

گیسوم یکی از معدود مناطق شمالی کشور است که فاصله بین جنگل و دریا بسیار کم است ، جاده مستقیمی که از میان جنگل عبور می نماید ، منظره ای بسیار رویایی به مسافران و گردشگران پیشکش میکند ؛ در دو سمت این جاده  بوسیله درختانی زیبا و سر به فلک کشیده احاطه شده و در انتهای افق آن می توانید آبی دریا موج را مشاهده کنید. ساحل گیسوم دارای شنی ملایم و زیباییاست که برای هر مسافر و گردشگری ، جالب و لذت بخش می باشد.

 امکانات پارک جنگلی و ساحل گیسوم : 

– پارکینگ

– سرویس های بهداشتی 

– بازار

– نانوایی 

– رستوران/بوفه 

– آلاچیق 

– جت اسکی 

– پارالاکس 

– دوچرخه‌سواری 

– اسب سواری 

– قایق سواری 

– پاراگلایدر 

– ترامپولین (برای کودکان)

– پارک بادی (برای کودکان)

جنگل‌ گیسوم علاوه بر اینکه یک مکان مناسب برای پیک نیک برای شما فرهم میسازد، محیطی عالی برای پیاده روی در اختیار شما قرار میدهد ، حتی شما میتوانید با پیاده روی یا اسب سواری ، در جنگل به تفریح بپردازید یا به ساحل گیسوم بروید و ضمن تماشای دریای زیبای خزر، با جت اسکی های مستقر در کنارن ساحل به دل دریا بزنید.

در پارک جنگلی گیسوم ، خوراکی‌هایی بسیار لذیذ و خوش‌مزه‌ از گوجه سبز و ماهی کبابی گرفته تا بلال کبابی و آش و بسیاری دیگر از خوراکی ها در دسترس شما خواهد بود.

 جانورانی مثل بز کوهی ، گرگ ، پلنگ ، خرس قهوه‌ای ،خرگوش ، قرقاول و… در این جنگل زیبا زندگی می نمایند که بعضی از انها در منطقه‌ تفریحی گیسوم قابل مشاهده هستند ؛ البته باید به این موضوع کاملا واقف باشید که از نزدیک شدن و مواجهه با حیواناتی مثل پلنگ، گرگ یا خرس بشدت اجتناب نمایید.

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو اینجا را کلیک نمایید

آرامش و امنیت خاطر را با ما در کنار خود تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶        ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶          ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *