جاذبه های گردشگری استان خراسان رضوی + پارک وکیل آباد

 

پارک وکیل آباد مشهد

پارک وکیل آباد مشهد مکانی برای نوشیدن فنجانی آرامش می باشد. اینجا با هدف فرار از ترافیک و شلوغی زندگی شهری به این محل میروید. تنفس هوای پاکیزه ولذت بردن از صدای زمزمه حرکت رودخانه فصلی ، مانند این است که گویی در یک جنگل کوچک با امکانات زیاد تفریحی و رفاهی و به نوعی به یک جنگل مدرنیته بروید.

بعد از دیدن باغ وکیل آباد و چشمه ها و رودخانه های فصلی آن ، بهتر است عزیزان و فرزندان دلبندتان به باغ وحش وکیل آباد ببرید.  اگرهم دوست داشتید هوای بازی در شهربازی داشته باشید، بعد از اینکه غرق در آرامش بودید ، از پارک وکیل آباد بسمت پارک ملت حرکت کیند تا هیجان غرق شوید. اگر خواستید برنامه تفریح یک روزه در مشهد را  داشته باشید حتما به این گفته ها عمل کنید تا نتیجه اعجاز برانگیز آنرا ببینید.

نام شخص حاج حسین ملک یک خیّر نام آشنا برای مشهدی ها و حتی تهرانی محسوب میگردد. ایشان کسی بودند که بسیاری از زمین ها و مِلک هایش را برای استفاده عموم وقف نمود که کارهای انسان دوستانه حاج حسین ملک می توان به موارد زیر اشاره کرد: باغ وکیل آباد و همچنین باغ ملی مشهد و نیز خانه ملک مشهد و باغ صبای تهران و قصر ملک شهر ری.

وقتی به پارک وکیل آباد مشهد وارد می شود در نگاه اول محوطه های فضاسازی شده، کف‌سازی گشته، خیابان کشی های انجام شده و وجود مسیر پیاده‌روی و فضای سبز دل‌انگیز ونیز استخرهای احداث شده و پلکانهای متعدد این پاک زیبا نظرتان را جلب خواهد کرد. ولی وجود مواردی از قبیل پارکینگ و نگهبانی و اطلاعات در پارک وکیل آباد باعث افزایش امنیت شما از خطرات احتمالی آینده باشد.

پارکی با رودخانه ای خروشان و سرزنده
با جرات میتوان گفت که دریاچه باغ وکیل آباد یا همان رودخانه فصلی پارک وکیل آباد مشهد زیباترین و پرحاذبه ترین بخش این تفرجگاه است، برای درک عمق این زیبایی و جذابیت در یکی از روزهای فصل بهار یا پاییز برای بازدید به این پارک جنگلی بروید.

یک رودخانه پر آب و پرخروش دارای قدرت زیاد که از میان درختان کهنسال عبور می تماید و در حالی این رودخانه را به تماشا می نشینید که در کنار آن نشسته اید و با پاهایتان آبهای حاشیه ای این رودخانه را لمس میکنید و یا روی یکی از نیمکتها و آلاچیقهای کنار بستر رودخانه نشسته و در حال صرف صبحانه یا عصرانه در کناراین رودخانه بوده و  زیر نور خورشید بهار و پاییزمی باشید.

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو اینجا را کلیک نمایید

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶        ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶          ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *